Страница 1 от 1

mercedes 220cdi stranen problem

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 7:25 pm
от YuliGeorgiev
molq ako nqkoi e imal podoben problem da dade re6enieto ili pone nqkakva nova nasoka.
stava vupros za slednoto:
na cdi-to mu sveti edc-to i pri zaka4ane s kts vadi samo fuel shut off solenoid,no kakvo pravi vsu6nost
forsira se samo do 3000 oborota i prez cqloto vreme pu6i surova nafta.
smenih mu klapana za gaseneto s nov no gre6kata ostava
merih ot komputura i signala do klapana e nared.
probvah s nov regulator na nalqgane na rail trubata i toi ne e.
dnes mu izvadih i common rail duzite i edna po edna gi testvah za eventualno izlivane sled podavane na tokoviq impuls no i te sa nared. a sis-a kazva 4e moje da vadi toz klapan i pri promeni na nalqganeto v rail-a,
a i otkude e tova pu6ene i propukvane na surova nafta???

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 10:02 pm
от Car Test™
Първо ако си българин пиши на кирилица !!!!
Ако пишеш на маймуница НИКОЙ няма да ти отговори....

И къде и какъв е този клапан за гасене ....???
Питам що'т съм прост .... :roll:

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 11:04 pm
от YuliGeorgiev
Вземам си бележка за писането.
Fuel shut off solenoid или както о6те му се казва клапан за гасене или ELAB между зуб4атата подкачваща помпа отпред на разпределителния вал и входа на Common rail -помпата

Публикувано на: Пет Фев 16, 2007 8:19 am
от hristo
Налягането в рейката какво е?Провери рециркулацията.С друг дебитомер пробва ли.

Публикувано на: Пет Фев 16, 2007 1:45 pm
от Car Test™
Кажи ка се държи по налягане ... в рейла.
И другото направи един тест на компресията ... и казвай!

Публикувано на: Пет Фев 16, 2007 5:52 pm
от YuliGeorgiev
Налягането е раил-а е стабилно на мин. обороти около 260 атмс. а н а3000
оборота където е тавана е около 650 атмс.днес дори свалях смукателя защото 3 от 4-те клапи дори бяха отка4ени и останали в затворено положение и това се отстрани но колата е същата.дори пробвах да изолирам цилиндъра на които е проблема с нова дюза външно за да видя къде изчезва суровата нафта но НУЛА ефект.компресия има 26 еднаква навсякъде а и на мин обороти работи перфектно.а после в се едно някои налива нафта от шише в. смукателя на работещ двигател.
Мисля си може ли да изпада в такова голямо закъснение и ако да защо???????????

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 12:57 am
от Car Test™
Какво е напрежението на деритомера на празен ход .... и после като натиснеш педала. Гледай същото и са налягането в смукателния колектор.