Страница 1 от 1

Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Чет Мар 05, 2015 10:05 pm
от karamilev
Здравейте колеги,този бус има следния проблем-запалва и след 1-2 секунди изгасва и записва грешка P2146 боша го интерпретира като "кондензатор първи ред нарушение на функциите" От време на време записва и за вътрешна повреда в екуто.При изключване на която и да е дюза колата заработва на три цилиндъра и не изгасва,закача ли я изгасва веднага.Веднага набедих екуто,намерих друго,прехвърлих имото и пробвах но уви същата работа!Имам съмнение че пада захранването и за това като откача някоя дюза товара пада и затова работи но не намерих разпиновка на екуто единственото което направих е да гледам на живи данни напрежението но докато неизгасне няма спад.Ако някой има идея къде може да е проблема или някоя схема на моторния.Виварото е 2007г 90кс M9R мотор

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Пет Мар 06, 2015 9:20 am
от NASKO12234
Колега, дай имейл да ти ги пратя, или по скайпа, моя е същия като името ми във форума

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Пет Мар 06, 2015 8:09 pm
от rangel1
Ако случайно инжекторите са пиезо проблема е в тях.Премери ги към маса ,ESR и капацитет.
(предполагам са с близки характеристики на кондензатор)

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Пет Мар 06, 2015 8:21 pm
от ivanovbg
Имал съм подобни случаи с протрити кабели. Не помня грешката, но така си гаснеше от време на време.
На лагуната не го ли слагаха този мотор?

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Съб Мар 07, 2015 10:03 am
от karamilev
Да,проблема е трета дюза.Но няколко неща не мога да си обясня,при положение че има избила дюза към маса защо работи като откача която и да е дюза(затова и набедих компа веднага)? Грешката беше за кондензатор на първи ред който отговаря за 1 и 4 дюза,а проблемна е 3-та.

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Съб Мар 07, 2015 7:50 pm
от bobolin4o
Сещам се, че и аз го ядох преди време същия.
Диагностиката упорито ми казваше дюза на трети цилиндър, пък то беше окъсила към корпус на четвърти... Явно в Германия не могат да броят...

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Съб Мар 07, 2015 7:52 pm
от rangel1
Никога не се доверявай на интерпретацията грешка на който и да е четец.
А защо е така може точно да ти каже гениалния инженер проектирал нещата.
Мога само по моему да кажа защо е така.
Ако аз съм процесора и са ми сложили дачика за тока по който виждам какво се случва в захранващата веригата на инжекторите (при първите пиезо захранването е общо а кой ще работи се определя по маса)и са ми казали да го следя и реагирам ако стойноста превиши осреднена зададената за ЕДИН ЦИКЪЛ на двигателя или за определено време.То при пробив към маса който превишава позволения ми товар ще гася но ако откачиш дори и здрав ижектор общия ми товар пада и ако влезе под нормата(което зависи от това колко е пробил)естественно ще ти пусна другите.При фолсваген примерно пък следи всеки инжектор отделно и само ако откачиш болния пали..........................
Всичко е до фантазия на група хора (инженери) а за нас остава блъскането на главата и мазохизма по разшифроването на поредния код (уж направени за улеснение на обслужването а повечето те вкарват в филми)

Май като приказка стана ама ...............................

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Съб Мар 07, 2015 9:55 pm
от ivanovbg
Що ли си мисля , че 1 и 2 са на единия кондензатор, а 3 и 4 на втория? Трябва при следващото отваряне на 16-ка да попресня. Интересно ми е и как броиш инжекторите - като Рено или Опел? :P

Re: Vivaro 2.0cdti

Публикувано на: Съб Мар 07, 2015 11:54 pm
от karamilev
ivanovbg написа:Що ли си мисля , че 1 и 2 са на единия кондензатор, а 3 и 4 на втория? Трябва при следващото отваряне на 16-ка да попресня. Интересно ми е и как броиш инжекторите - като Рено или Опел? :P

Дори и да са 1и2ри на един кондензатор пак няма да се върже защото проблема е трети инжектор а реве за кондензатор 1 ?! А за броенето в есито си пише първи от страната на веригата.Както и да е явно не трябва да се доверяваме толкова на грешките а опити и замерваяния до доказване на категоричния виновник!Благодаря на всички колеги за помощта.