Страница 1 от 1

Пежо 306 странен проблем

Публикувано на: Пет Апр 10, 2015 3:19 pm
от Duorkin
Въпросното пежо 306 97г.мотор 2.0 RFV автоматик с газов инжекцион.При изгасен двигател и изваден ключ през около минута - две задейства помпата за гориво за 2-3 секунди .ГИ е проветено и не е проблемно .Главното реле е чисто ново и проверено .2-ри крак има захранване през контакт но при извадено реле и махнат ключ няма пробив.За сметка на това при изключено положение на 3-ти крак на свален комп мерено на буксата на компа има импулс.Направи ми впечатление че при този пробивен импулс се включват и двете релета в главното реле.Та въпроса ми е какво може да предизвиква този импулс?.Колата е с извадено радио и там в буксите нещата са на ред.Компа е Мотроник MP5.2

Re: Пежо 306 странен проблем

Публикувано на: Пет Апр 10, 2015 8:56 pm
от ivanovbg
Пробва ли да махнеш газовия комп от буксата? Ако пак има импулс, почни подред да изключваш компютрите.

Re: Пежо 306 странен проблем

Публикувано на: Съб Апр 11, 2015 11:33 am
от Duorkin
И газовия и бензиновия При тестовете бяха свалени.Съмненията са ми за импулс от имобилаизера ?

Re: Пежо 306 странен проблем

Публикувано на: Съб Апр 11, 2015 3:22 pm
от Слави Шишков
Подобен проблем с 306 1,8 автомат , 98 г. - колата оставаше на контакт при откачени букси на контактния ключ :D - оказа се проблемна маса на гредата под акумулатора.

Re: Пежо 306 странен проблем

Публикувано на: Съб Апр 11, 2015 4:07 pm
от madfos
Слави Шишков написа:Подобен проблем с 306 1,8 автомат , 98 г. - колата оставаше на контакт при откачени букси на контактния ключ :D - оказа се проблемна маса на гредата под акумулатора.
И при мен на 306 фейса с 1.4 мотора, ММ система се оказа тази маса, която е на кутията...

Re: Пежо 306 странен проблем

Публикувано на: Съб Апр 11, 2015 7:01 pm
от Duorkin
Колата не остава на контакт (масата е проверена) .Получава се имулс (пробив).