Страница 1 от 1

Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Пон Апр 27, 2015 11:14 am
от madbg
Здравейте
Колата не пали.По точно припукава пали за около 1-2 сек. и гасне(Тогава се вижда че вдига налягане и когато вече трябва да е запалила налягането пада).Ако веднага след това опитам да запаля даже не припуква(В този случай налягането доста ниско -около 80бара).Ако изчакам 2-3 минути пак се опитва да запали.Помпата е сменяна преди има няма 10литра нафта(тогава пак не е искала да запали).Колата е в автокъща и не се кара.Сменях регулатора на наляганто и дюзи - никаква разлика.Не мрънка за имо, когато върти датчиците на колянов и разпр. вал са синхронизирани(осцилоскоп нямам за по сериозна проверка).Грешки има за адитива и модула за упр. на вентилаторите.ЕГРа го чувам че шляпа като засмуча т.е. приемам че не останал отворен.Помпата в резервоара работи като дам на контакт(има добра струя след филтъра).
Пак ли помпа?Ако да какво може да я събаря толкова бързо(накарах ги да си отворят филтъра и да проверят за стружки, но още не са я свършили тая работа)?
Ако имате идеи какво друго да проверя ще се радвам да споделите.

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Пон Апр 27, 2015 12:07 pm
от ivanovbg
Връщащото на дюзите как е ?

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Вто Апр 28, 2015 4:23 pm
от Todio
Провери обратното гориво на дюзите и ако дюзите са наред, пак помпа и многооо, многооо чистене на цялата система.

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Сря Апр 29, 2015 1:05 pm
от madbg
Помпа се оказа.Също така са заминали и двата рег. на налягането с които тествахме.Не че имам голям опит, но за първи път ми се случва такова нещо.Смяната на филтъра и чистенето на системата оставям на щастливите собственици.Да му мисли купувача.
Благодаря за съдействието.

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Сря Апр 29, 2015 5:32 pm
от rockton
madbg написа:Смяната на филтъра и чистенето на системата оставям на щастливите собственици.Да му мисли купувача.
Благодаря за съдействието.
:mrgreen: :lol:

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Сря Апр 29, 2015 6:52 pm
от rangel1
Todio написа:Провери обратното гориво на дюзите и ако дюзите са наред, пак помпа и многооо, многооо чистене на цялата система.
Колега ти пък за кви глупости говориш (ЧИСТЕНЕ МИСТЕНЕ)сега е модерно да се сменят регулатори дюзи и помпи на сяка смяна на масло :lol: Те тия ком рейли били такива боклуци :lol:
Сега сериозно моите големи уважения колега рядко можеш да срешнеш да се говори за почистване след гаф или някой колега да се интересува колко микрона горивен филтър слага.
Идва преди време един таксиджия с рено да му сменя амортисори (нямаше как да откажа)и ми разправя как се побъркал да сменя агрегати по горивната уредба и отишъл в рено и те му казали че ще я оправят но трябва да сменят всичко даже резервоара и тръбичките с нови и той се хили и вика "е....х ги у нещастниците"отишъл пак при някой колега и сменили само регулатора и колата вече била бомба :lol: (със закъснител може би).Нищо не казах просто си усмихнах и си продължих.
Извода кой е нещастника е ясен :lol: Лошото е че има добри и разбрани хора на които ако им се обясни ситуацията няма проблем да платят доста пари само да стане работата максимално добре но масово май се продължава с бързата процедура първо си мислех че го правят нарочно но ..........................................................

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Сря Апр 29, 2015 7:41 pm
от madbg
rangel1 написа:
Todio написа:Провери обратното гориво на дюзите и ако дюзите са наред, пак помпа и многооо, многооо чистене на цялата система.
Колега ти пък за кви глупости говориш (ЧИСТЕНЕ МИСТЕНЕ)сега е модерно да се сменят регулатори дюзи и помпи на сяка смяна на масло :lol: Те тия ком рейли били такива боклуци :lol:
Сега сериозно моите големи уважения колега рядко можеш да срешнеш да се говори за почистване след гаф или някой колега да се интересува колко микрона горивен филтър слага.
Идва преди време един таксиджия с рено да му сменя амортисори (нямаше как да откажа)и ми разправя как се побъркал да сменя агрегати по горивната уредба и отишъл в рено и те му казали че ще я оправят но трябва да сменят всичко даже резервоара и тръбичките с нови и той се хили и вика "е....х ги у нещастниците"отишъл пак при някой колега и сменили само регулатора и колата вече била бомба :lol: (със закъснител може би).Нищо не казах просто си усмихнах и си продължих.
Извода кой е нещастника е ясен :lol: Лошото е че има добри и разбрани хора на които ако им се обясни ситуацията няма проблем да платят доста пари само да стане работата максимално добре но масово май се продължава с бързата процедура първо си мислех че го правят нарочно но ..........................................................
Ами аз съм казал какво трябва да се направи за да не се повтори(в случая потрети) случката, така, че...
А по принцип повечето хора като си купуват филтър казват "Е те всички са еднакви - дай да сложим най-евтиния".

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Публикувано на: Чет Апр 30, 2015 10:16 am
от Todio
Когато даваш документ (фактура) за свършена работа и някой после си търси правата - ще чистиш и още как. Ако не иска да си плати за цялата галимация по сваляне, качване и т.н, се подписва на работната карта и по живо, по здраво. Някой резервоари се сменят, защото имат прегради и нямат чистене.