Страница 3 от 3

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Пон Юли 06, 2015 10:18 pm
от ivanovbg
vesko написа:
ivanovbg написа:Едва ли. Колегата би трябвало това да е проверил преди още да пита тук. Мерил по цял ден ... освен ако не е мерил с рулетка :lol:
Много не обосновани и голи изказвания,разбрали сме че си най от всички в бг. ама едно е да пишеш букви и да разсъждаваш друго е да имаш странен проблем :!: по нагоре казах,че компа е проверен на масата и не се чете,не съм я барал повече за тва не съм писал.
Като се замислиш не са необосновани! За 5-те волта още отначало ти писах да ги провериш.
vesko написа:а К-линията явно не е на 32-ро краче защото компа не се чете,
На 32 краче не била там К линията защото не се четяло. :mrgreen: Не ти ли идвана акъла , че компа си е увредени затова не се чете? Ти какво мислиш, че я местят както им дойде К линията в колите и нямат нищо общо със схемата само и само да те затруднят да я четеш ли? Какво мери без схема, щот там си я пише на кой крак е?
Изображение


Какво премери от това което ти подсказах? Та като цяло съжалявам че се опитах да помогна.

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Пон Юли 06, 2015 11:34 pm
от jachar
не се нерви колега,на човек насила не можеш да помогнеш.за тази кола има всякаква информация,а представяш ли си на кола която няма схема и никаква информация.

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Пет Юли 10, 2015 9:56 pm
от vesko
след дълга борба имам положителен отговор,искам да споделя и всеки да го има впредвид....та така един от захранващите плюсове на компа при откачени букси е там когато завъртиш на стартер се губи и няма палене,а когато запали работи до изгубването му,след изкарването му с отделен кабел при контакт колата работи и всичко си е ''топ'' трябваше ми време да си събера и обобщя всичко проверено ама най-накрая всичко си дойде от къде е.А, колега Иванов то тоя комп ся виждам,че си ми изкарал схема на куплунга на букста ама не е тая, а е с две букси компа и К-линята не е там а на 16 краче май беше.
А сега ми кажете че проблема не е коварен,...коварен коварен пак 100лв взех от тая кола за сумарно време от 2-3 дни :D


мерси на всички отзовали се :wink:

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Пет Юли 10, 2015 11:24 pm
от ivanovbg
Ми да беше намерил проблема, а не да пускаш нови жици :wink:
А какво стана с комуникацията?
Колкото до схемата на компа... такава информация си дал. Тоя мотор букви няма ли? Научи се правилно да питаш за да получаваш правилни отговори.

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 12:50 am
от jachar
нещо не схващам.съгласен съм че като няма захранване няма да има и диагностика,ама ти казваш че губи захранване при стартер,е ти по време на въртене ли я закачаше.пък и в по грните постове казваше че си закачал компа на масата, ама на масата захранването няма как да се промени от стартер :lol: .но няма значение важното че си я оправил.

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 8:52 am
от bobolin4o
Е... нямам думи...
2-3 дена за установяване, че се губи захранването. Това е работа за 20-30 минути, при положение, че проблемът е постоянен, а не се проявява веднъж на 2-3 дена.
Елементарно... компа си отварял, подсушавал и т.н., а не написа да си подсушавал проклетите преходни букси към купето, където, залагам си главата, е бил и проблема. ВИНАГИ е там след наводняване на отсека с чистачките...

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 10:56 am
от bobolin4o
ivanovbg написа:Ми да беше намерил проблема, а не да пускаш нови жици :wink:
А какво стана с комуникацията?
Е какво да стане... в ония ми ти букси всичко е било син камък. Какво захранване, каква комуникация.

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 1:22 pm
от ipivan
bobolin4o написа:Е... нямам думи...
2-3 дена за установяване, че се губи захранването. Това е работа за 20-30 минути, при положение, че проблемът е постоянен, а не се проявява веднъж на 2-3 дена.
Елементарно... компа си отварял, подсушавал и т.н., а не написа да си подсушавал проклетите преходни букси към купето, където, залагам си главата, е бил и проблема. ВИНАГИ е там след наводняване на отсека с чистачките...
Понякога човек забива в глух коловоз и се получава омагьосан кръг.На мен ми се е случвало!При вас не зная как е!?

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 2:30 pm
от vesko
при тях няма дерт,всичко ''ток жица и медна тел'' :D колата пак няма диагностика на маса под маса все така.А,аз ти казвам че не е там ти ми спориш за К-линята стаа дума.Има код и той е ...AKE ли беше нз. ама е сменян някога иначе е бил 150к.с тва го разбрах в последните дни и ми бе от помощ,
пак ще повторя мериш загасен мотор има 12V въртиш губисе, или ако остане пали,спираш със стратера има 12V, ся ясен ли съм,май никой не мери при стартер та не го спомена като идея та да се оправя за 30-40 мин. няма и толкоз,а колата си отиде без диагностика.... :wink:

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 6:40 pm
от rangel1
Чесно и аз не съм виждал да мерят на стартер обаче скивах как мерят под товар и разправят че било същото.

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 7:59 pm
от jachar
възможно е да е бил и контактния ключ

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 10:01 pm
от rudoni
Той май не знае за стартиране зад контактен ключ! Винаги правя тази проба!

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Съб Юли 11, 2015 10:20 pm
от vesko
rudoni написа:Той май не знае за стартиране зад контактен ключ! Винаги правя тази проба!
даи малко инфо де за тая проба

Re: A6 няма диагностика

Публикувано на: Нед Юли 12, 2015 8:17 am
от bobolin4o
vesko написа:при тях няма дерт,всичко ''ток жица и медна тел'' :D колата пак няма диагностика на маса под маса все така.А,аз ти казвам че не е там ти ми спориш за К-линята стаа дума.Има код и той е ...AKE ли беше нз. ама е сменян някога иначе е бил 150к.с тва го разбрах в последните дни и ми бе от помощ,
пак ще повторя мериш загасен мотор има 12V въртиш губисе, или ако остане пали,спираш със стратера има 12V, ся ясен ли съм,май никой не мери при стартер та не го спомена като идея та да се оправя за 30-40 мин. няма и толкоз,а колата си отиде без диагностика.... :wink:
Че си ясен - ясен си.
Това, че ти се губи някакъв "+12в" го разбрах. Не разбрах клема "30" или "15" е... Разбрах, че се губи при въртене на стартер, ама не ми стана ясно как колата е угаснала в движение, при положение, че тогава стартерът не се използва. Първата ми работа, когато не ми пали двигател е да проверя захранванията на блока му за управление. На такова Ауди тази операция отнема около 30 минути, използвам пробна лампа 50 вата. Така съм сигурен, че няма проблеми с лоши връзки, калпави контактни ключове и релета, предпазители и т.н.
За диагностиката... всички модули в колата са вързани в паралел - "К линията" имам в предвид. Логично е, че щом нямаш връзка с нито един, значи или линията е забита към "плюс" или "маса" от някой от тях или има проблем в инсталацията. С един мултицет се установява това за броени минути.
Дразни ме фактът, че казваш - никой не се сети да каже това или онова... а ти защо не си включи главата да работи по случая на пълни обороти ами чакаш някой да се сеща вместо теб? То верно, че форумът е за питане, ама не е за вършене на работа дистанционно.
3 страници изписани с оскъдна информация от теб и стрелба в тъмното от останалите участници в темата, включително заяждане... без изясняване на казуса, само си написал, че си заобиколил проблема и колата е издадена със 100 лева печалба... като че ли някой го интересува колко си изкарал. По-интересно щеше да е да кажеш примерно - проблемът е, че захранването се губи еди-си къде, но работата е твърде много и реших проблема с "байпас"
Поздрави!