Страница 1 от 1

EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Сря Юли 22, 2015 9:13 pm
от nik7dob
Колеги днес си играх с едно MB E320 W210 2001, който от няколко месеца насам започнал да дава фира в скоростите. От време на време в авариен режим и грешка за захранване на клапаните на кутията + захранване на линия 87. С течение на времето проблема зачестил и днес вече е почти перманентен. Мерих кабели, мерих захранвания, всичко е точно. Като се даде на контакт първоначално TCU-то пуска захранване към клапаните, но след като запалиш го спира и набива грешките. Мерих клапаните - всички са по около 5 ома, само един изскочи с малко над 3... Направих бърз обзор в интернет и намерих ето това:

http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... l-egs.html


Тук, момчето обяснява, че кондензатора просто си шарел в кутийката, но не и какви са били грешките. Взел съм днес да презапоя компа и сменя кондензатора (да не би да си е загубил капацитета през годинките :mrgreen: ) и утре ще го монтирам да видим. Въпроса ми е някой срещал ли е такова прецакано TCU, имат ли навика да правят проблеми?
Другото което забравих е, че на контакт хубавичко се чува как компа "жужи". а няма бобинки, няма релета...

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Чет Юли 23, 2015 6:28 pm
от nik7dob
Презапоен комп и сменен кондензатор. След малко каране изкочи грешка за Speed sensor 3... засега така го оставяме, повече другата седмица

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Чет Юли 23, 2015 6:52 pm
от ivanovbg
Досега с тази грешка, ако е читава инсталацията и буксите, е излизал самия датчик. На живи данни го има. Трябвало е веднага да го закачиш и да видиш дали брои. Датчик на хол е и на топло умира.

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Чет Юли 23, 2015 7:54 pm
от k4m3n
Ако записва сензорите на платката, в 99% от случеите проблема е в нея. Не че и еку-та на скоростите не е проблемно, но е по-рядък случей.

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Пет Юли 24, 2015 3:27 am
от nik7dob
Одеве разгледах youtube-a има многп информация за тази кутия, така наречената conductor plate прави проблемите, а датчиците са на нея. Днес ги гледах в движение: колата потегля сензор 2 брои, сензор 3 - не. След малко започва да показва някакви стойности и в един момент заби на 8000 :D. Но интересното е че след манипулацията на екуто няюа предишните грешки за захранване, поне засега. Или е съвпадение или две в едно в дадения случай. И все пак грешката с шина 87 едва ли идва от кутията...

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Пет Юли 24, 2015 7:22 am
от venelek
Имал съм случай, при който записваше сензори като грешка,но проблема излезе механичен(преплъзват дисковете в кутията).От тогава даже ми остана една платчица :D

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Пет Юли 24, 2015 7:18 pm
от rangel1
Прави ми впечатление че когато има грешки свързани с захранване и всичко е наред май винаги е виновен някой електролит.Преди време се бях заирал пак с глупости та се наложи да почета повечко за кондензаторите и открих топлото че електролита има живот около 10000 часа в режим на филтрация е съответно зависи на ква темп е работил и като псмятах малко ами тамън 10-15 тина годинки :lol: (чисто нова за бг).

Re: EGS52 W210 повредено TCU?

Публикувано на: Пет Юли 24, 2015 7:32 pm
от nik7dob
Колко често виждате кола 2015 в България? или поне 2014-2013?
В UK в момента всяко 10-та е 2015, 2013 да не говорим,а масовката са 2006-2007.
Чисто нова на 15 години и на 150 000 км. Моята кола е 2004 на 300 000, а аз съм трети собственик. Втория я купува 2008ма на 210 000. само 90 000 за 7 години, но автопарка на бате ти Марк се състои от 6 автомобила. Заедно с колата вървеше и едно тесте със всички фактури и прегледи...