Страница 1 от 1

Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият мотор

Публикувано на: Вто Окт 06, 2015 9:19 pm
от stoqn
Колеги някой борил ли се е с такъв проблем?Колата работи перфектно ,пали форсирва се върви не пуши,но загрее ли над 90 градуса само когато е на празен ход изстропва и прочуква целият мотор и изгасва,пали веднага и работи след няколко минути пак същото и колкото повече загрява зачестява.Това го прави само на празен ход ако се кара в движение никакъв проблем можеш да минеш много километри само ако мине на празен ходи е загряла угася ако я караш на обороти никакви ядове колата е автомат.Няма никакви грешки мотора е Исузо ,системата е Денсо.На живи данни в момента на причукване и изгасяне понеже всичко става за по малко от секунда налягането в рейла се вдига от 320 бара на 400 и нещо и количеството навта се вдига всичко става заедно.понеже става за около секунда не мога да разбера взирах се взирах се в графичен режим минавах как ли не гледах дали това предшества гасенето или става едновремемно :(Друго нередно по живи данни не намирам.Няма процентно отношение на регулаторите те са два четох я с няколко диагностики на никоя не излиза.Друго особенно ако леко натисна педала на газта дори да не мине 0 процента а само да изключи ключето за празен ход не гасне и не прави никакви ядове дори и налягнето не се променя в рейла като мина в този режим.Смених датчик кол вал без резултати съмнения за регулатори но кажете и вие?

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият м

Публикувано на: Вто Окт 06, 2015 10:12 pm
от ivanovbg
Пробвай като работи на празен ход да изключиш регулатора като междувременно гледаш налягането за да видиш дали гасне по същия начин.

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият м

Публикувано на: Сря Окт 07, 2015 1:40 pm
от Nickolay
Колеги здравейте смених датчика на разспределителния вал и се оправи.Разбрах като го разхлабих той е на лесно място и го мърдах физически правеше същите работи и като го нагрях с пистолет за горещ въздух.Форума на Опел имаше момче със същия проблем и след обикаляне по сервизи и проверка на горивната система смяна дюзи и др. неща
със смяна на двата датчика колянов и разспределителен се оправила:)

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият м

Публикувано на: Сря Окт 07, 2015 5:39 pm
от stoqn
Колеги горния пост е от служебния компютър и там сме с регистрацията на колегата пробвах с друг датчик и утре чакаме оригиналния надявам се това да е проблема и всичко да е ОК:)

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият мотор

Публикувано на: Пет Ное 27, 2015 12:50 pm
от stoqn
За жалост сагата с Опела продължава.Проблема значително се подобри.Тоест прави го вече когато е по топло и на градско каране.Клиента каза че като я купил забелязал че колата трудно загрява и я занесъл да и сменят термостата .Оказало се че няма въобще термостат.Забравих да го питам дали е правила така преди смяната.Направих хитрост с датчика на разспределителния вал защото забелязах че като загрее малко да го издърпам без да е хванат абсолютно се държи по същия начин изчуква и угася.Помислих че сигнала е слаб и докато поръчам за оригинален датчик изспилих неговия за да го приближа към мястото където чете на вала.Колата се "оправи".Клиента дойде след няколко седмици каза че мн. намалял проблема но го имал .Викам като дойде ориг датчик ще се оправи но нейсе.Работи по същия начин като датчика преди да го изспилим .Заблудих се че сигнала пада от рзспределителния като загрее и колата изгася.Но явно не.Може ли да изгася заради разсинхронизиране след затопляне.Преди да я издам защото беше няколко дена при нас сложих и нов датчик на кол.вал без промяна пробвах да откача датчика на разспредлителния без него си палеше и не знам дали ще го прави с откачен накарах клиента да пробва.Няколко колеги ми казаха че проблема е в двата регулатора на помпата но те се намират между двете глави и трябва да се свалят мн неща аз дори не ги виждам .Изсключвам варианта датчика да е далеч от четците защото го запилихме почти да ги докосва.