Страница 1 от 1

зацепване на VP 44 Opel Vectra-C ??

Публикувано на: Пон Яну 11, 2016 11:52 am
от dexter
Здравейте, колата е късала колянов вал, валът е сменен , грешки няма, -НЕ ПАЛИ, на диагностика чете обороти на кол. вал, на помпата. Аванса се мени от 17 градуса до 34 градуса, injection quantiti -30.....50...60 mg.-увеличава си ги при продължително въртене, на тръбите за дюзите излиза налягане ???, При впръскване на спрей в колекторите - пали отзад излиза бял пушек като неизгоряла нафта? Възможно ли е помпата да не е зацепена както трябва, по принцип монъхора е съблюдавал щифта на шайбата и белезите, но е демонтирал зъбното колело от самата помпа- НЯМАЛО ЩИФТ ИЛИ ШПОНКА ТАМ , има ли вероятност там да има разминаване или да я е зацепил на 180 градуса защото нямам никакви грешки, ако е малко изместена а е зацепена приблизително точно няма ли да отчете грешка между коляновия и помпата , как се зацепва тва нещо???

Re: зацепване на VP 44 Opel Vectra-C ??

Публикувано на: Пон Яну 11, 2016 8:30 pm
от ivanovbg
Може. Колегите вече няколко са ми зацепвали помпата наопъки.