Re: Opel Zafira Z18XE трудно пали студена
Публикувано на: Пон Окт 31, 2016 9:54 am
Свали въздуховода след дебитомера и хубаво го огледай като го размърдаш ,особено около гърловината към дросела.
Началото на една стара идея!
https://kolegi.info/
Много благодаря за съветите.При стартиране по данни всичко ми изглежда ок от към въздух и инжекционен цикъл (въздух 26кг. и инжектори 6.0мс.)Сега като се замисля почвам да подозирам дросела.Не ми е ясно,защо точно когато оборотите тръгнат да падат в графата Throttle Position стойностите от idle се сменят на invalid.Нормално ли е да виждам позиция на дроселовата клапа - невалидна?Съвета за механичния вакум мер е много добър,но често казано нямам идея как се работи с него даже как изглежда .rockton написа:-Бедна смес при първоначален студен старт, не си прави "сметката" добре контролера или я прави грешно, виж колко милисекунди е инжекторният цикъл при стартирането и колко е въздуха! Ако дебита на входящият въздух е под 10кг. всички "орлета" правят така! Инжекторният цикъл става къс, тоест малко гориво, тъй като на толкова малко въздух се полага толкова гориво. И накрая, вземи отнякъде един механичен вакум мер,и замери подналягането във всмукателният колектор при затворена дросел клапа, трябва да е около 300-320 хектопаскала, ако отиде към атмосверното, не търси дефекти другаде освен механични!
Прегледан е щателно няма никакви пробиви прегледани са и всички маркучи през които минава въздух и техните скоби.Докато колата работи пръсках яко със carb cleaner по всички маркучи и техните скоби и оборотите не помръднаха изобщо.rudoni написа:Свали въздуховода след дебитомера и хубаво го огледай като го размърдаш ,особено около гърловината към дросела.
Ако наистина това са живите данни при стартиране , но не пикови, и са реални вярно запаметени, Значи изобщо не са НАРЕД, инжекторният цикъл много, дебит на въздуха пак много!bojjko написа: При стартиране по данни всичко ми изглежда ок от към въздух и инжекционен цикъл (въздух 26кг. и инжектори 6.0мс.)