Страница 1 от 1

фиат скудо

Публикувано на: Пет Ное 11, 2016 5:51 pm
от kaspar88
Здравейте,някой свалял ли е двигател на фиат скудо или на пежо експерт .трябва да сваля турбото.абе гадна работа :D

Re: фиат скудо

Публикувано на: Пет Ное 11, 2016 8:17 pm
от bobolin4o
Ми то само работата по осеменяването е приятна, ама дори и тя не всеки път е такава...

Re: фиат скудо

Публикувано на: Пет Ное 11, 2016 8:33 pm
от vesko
bobolin4o написа:Ми то само работата по осеменяването е приятна, ама дори и тя не всеки път е такава...
как се сети за тоя отговор :lol: ...

Re: фиат скудо

Публикувано на: Съб Ное 12, 2016 9:38 am
от Todio
Турбото може да свалиш и без сваляне на мотора, но е много по-трудно. Аз също предпочитам да сваля мотора.

Re: фиат скудо

Публикувано на: Пон Ное 14, 2016 11:18 am
от kaspar88
здравейте,по принцип малко инфо има за скудото експерта джъмпито те са еднакви.Проблема е ,че има доста масло във всмук. тръби .Чудя се дали да смъквам двигатела..... Ама на шибано място е това турбо.Та затова писах де за съвет :)

Re: фиат скудо

Публикувано на: Пон Ное 14, 2016 11:28 am
от kaspar88
Като добавка някой може ли да ми каже от къде да си купя книга за ремонти за скудото :?:

Re: фиат скудо

Публикувано на: Сря Ное 16, 2016 11:01 pm
от vladistia
От книжарницата!В месарницата продават котлети :D .Шегичка

Re: фиат скудо

Публикувано на: Чет Ное 17, 2016 9:11 am
от kaspar88
то в България на необичайни места намираш нещото което търсиш :D

гнп бош роторна ,механична

Публикувано на: Сря Дек 14, 2016 8:34 pm
от kaspar88
Здравейте ,някой може ли да каже как се прави центровката с индикаторен часовник. :?:

Re: фиат скудо

Публикувано на: Пет Дек 16, 2016 8:11 am
от gtg1973
Здравей колега.
С индикаторен часовник се прави най-точната центровка на гнп.
1.Намираш ГМТ на 1-ви цил.
2.Махаш тапата на гнп. и с подходящ накрайник поставяш индикатора.Ако не си купил може да ти ги направи стругар.
3.Завърташ двг обратно на час.сгрелка докато стрелка спре да се движи и нулираш индикатора.При това положение елемента е в долна мъртва точка и е готов да започне да нагнетява.
4.Завъташ двг по посока на часа до ГМТ и отчиташ показанието на индикатора и го сравняваш с зададеното от аутодатата.Ако имаш раминаване завърташ гнп .
5.Повтаряш процедурата няколко пъти за да си сигурен,че всичко е о.к.
Успех.