Страница 1 от 2

Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 10:21 am
от mitkofitnesa
Колеги,мъчи ме един казус на който не мога да намеря отговор и е интересното че вече втори такъв случай се появи.При работа на бензин времена на впръскване 3.2мс при трим околу нула до -2,3 а на газ за да получа нужните трябва да обогатя дотам че бензиновите показват 2.7мс което дори мисля че трябва да са стандартно и при работа на бензин.Откъде идва тази разлика не мога да си отговоря,и доста коли сме направили не съм срещал това.Използваме LPGtech 324obd И Hana като не забелязвам друг проблем,то всъщност проблема мисля е в бензиновата система но пиша тук заради породения ми въпрос за разликата.

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 12:04 pm
от bobolin4o
Проблемът е в бензина/газта.
Не в горивната бензинова система, а в качеството на самото гориво.
Проблемът може и да е в състава на газта...

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 3:47 pm
от ivanovbg
Колега, а гледа ли при каква температура са тези различни времена? На празен ход или под натоварване? Много въпроси и налко отговори.

Обикновено е или неправилно оразмерени дюзи или увреден или неправилно отрегулиран изпарител с недостатъчно отопление.

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 6:06 pm
от gt40
Аз ли не разбрах въпроса?!
2.7 или 3.2 се търси или? За да дойдат адаптациите трябва да ги изравниш времената. А колкото до стандартни ( не си писал каква кола) то запушени бензинови дюзи дигат не малко.
Поздрави

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 7:39 pm
от bobolin4o
Въпросът аз го разбрах така:
На бензин тримовете са около 0 при време на впръскване - 3,2 мс
На газ тримовете се докарват до 0 с ръчкане на настройките, но бензиновото време е 2,7 мс.
Аджеба защо?

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 8:19 pm
от mitkofitnesa
Колегата Bobolin4o разбра най-точно и се извинявам ако не съм обяснил правилно.Редуктора е достатъчно мощен и драми с газта няма но ще ви запозная KME twin с НАna 1.3 oma която е високодебитна с електроника LPGtech 324 obd като бензиновата електроника е стандартна няма чип или мапване.Въпроса ми е защо при перфектна смес и тримове околу нула времената на бензин са 3.2 мс а при прехвърляне на газ трябва да обогатя толкова че бензиновите да станат 2.7мс като работи на газ за да са 0.Винаги гледам един автомобил при минимум 80 градуса на мотора.Всъщност 2.7-2.8 мс мисля са реалните времена на празен ход на този автомобил поне когато съм наблюдавал други такива то не че има два еднакви но все пак.

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 9:07 pm
от ipivan
При изключена корекция по OBD на газовата и като гледаш времената през диагностика на бензина(не през газовата програма),как са времената?

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 11:17 pm
от ivanovbg
gt40 написа: Сря Дек 19, 2018 6:06 pm Аз ли не разбрах въпроса?!
2.7 или 3.2 се търси или? За да дойдат адаптациите трябва да ги изравниш времената. А колкото до стандартни ( не си писал каква кола) то запушени бензинови дюзи дигат не малко.
Поздрави
Всъщност колегата ти е отговорил ако е отдавна сложена газовата, а може и налягането на бензина да е под нормата. Интересно ми е тогава защо не е трима на +20% на бензина. Без цялостна картина просто си гадаем. Ясно е че колата има проблем, но...

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Сря Дек 19, 2018 11:23 pm
от mitkofitnesa
Така както ги показва ГИ-то,запознат съм с некоректното изчитане на инжекторните времена при някои ГИ-та.Проблема е в бензиновата система но дори 100октана зареждаме 2-3 пъти и нищо.Бензиновите инжектори ги дадох да ги чистят на машина с колбички където постъпва бензина и се изчислява еднакъв ли е дебита.По принцип на още един автомобил го имаме но там не е сменено всичко като ламбда нова за модела не универсална,дебитомер Пиербург,датчици колянов и разпределителен вал,нов компютър за проба само,бензинов клапан,ревизирана глава,не на тезгяха а в спецялизиран цех.Има логика както колегата bobolin4o предположи да е проблема в качеството на бензина но не мога да го установя,зареждаме и на др места.

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Чет Дек 20, 2018 12:07 am
от ivanovbg
Питаш за някаква кола с проблемна бензинова част, а никъде не споменаваш - марка, модел, кубатура , двигател... А за сметка на това си много подробен за газовите части на нея.
mitkofitnesa написа: Сря Дек 19, 2018 8:19 pm ... но ще ви запозная KME twin с НАna 1.3 oma която е високодебитна с електроника LPGtech 324 obd като бензиновата електроника е стандартна няма чип или мапване.....
Я сиктер с тая тъпа реклама!!!!!!!!!!!!!!

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Чет Дек 20, 2018 8:43 am
от mitkofitnesa
Никаква реклама не правя колега,просто има проблем и се опитвам да го открия и затова пиша ако може някой с опит тук да помогне.Споменавам газовите компоненти понеже ме насочвате всички без bobolin4o към проблем с газта и затова изброих компонентите.Умишлено не споменавам модела автомобил но щом е толкова важно е W202 200kompressor немодифициран още сток електроника и 192кс като изброих какво е сменяно,почти всичко.Не знам защо пораждам това виждане във Иванов че правя реклама,форума нали е за колеги аз с моя колега работим това и имаме сервиз но се занимаваме професионално едва от 3-4г основно правим мерцедес и по-силни коли но за първи път наблюдавам такава аномалия и понеже не обичам да давам отговор просто някои коли са си така го търся.Дано не съм засегнал още някой

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Чет Дек 20, 2018 12:14 pm
от ivanovbg
Кои всички? Ти си голям писател. Чети:
gt40 написа: Сря Дек 19, 2018 6:06 pm Аз ли не разбрах въпроса?!
2.7 или 3.2 се търси или? За да дойдат адаптациите трябва да ги изравниш времената. А колкото до стандартни ( не си писал каква кола) то запушени бензинови дюзи дигат не малко.
Поздрави
Къде е писал колегата за газта?
И какво питаш? ЗАЩО Е ТАКА??? Как мислиш от първия въпрос да разберем за какво иде реч? Въпросът ти е все едно сега за първи път и слагаш газова и не можеш да се справиш с настройките. Пък после излиза че сте сваляли глава, дюзи,дебитомери ... Нали се сещаш че ние четем,а не сме до колата и не знаем нищо за нейната история, марка, модел и т.н.?

Мерцедес щом правиш май трябва да знаеш че точно тези в различни режими на работа променят вида на впръскването. Много тъпо е да слагаш газова на кола, а да не знаеш кога и как работи двигателя и съответната газова система може ли свободно да преминава в тези режими.

За да получаваш правилни отговори се научи да задаваш правилно въпроси!

Не го казвам с цел да те обидя, а да те науча да питаш правилно!

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Чет Дек 20, 2018 7:53 pm
от gt40
Нормално е колегите да реагират така.
Колата явно е имала големи проблеми, щом е сваляна глава, дебитомери........ Едните времена на впръскване едва ли са причина за такова ровене.
Питане: имали и какъв проблем в работата на бензин или газ ?
Времената къде ги гледаш, само през газовия комп ли? Щото на Тойота съм гледал разлики и флуктуации , дето през бензиновия ги няма. Също и това е важно:
ipivan написа: Сря Дек 19, 2018 9:07 pm При изключена корекция по OBD на газовата и като гледаш времената през диагностика на бензина(не през газовата програма),как са времената?
Поздрави

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Чет Дек 20, 2018 8:04 pm
от rangel1
Аз съм обиден с главите на тезгяха.И що не могат на тезгяха не разбрах :?:

Re: Инжекторни времена

Публикувано на: Пет Дек 21, 2018 3:11 am
от ivanovbg
Рангеле, мисля че знаеш , че в "спецялизиран цех" тезгяси нямат. Там са космически технологии и главите летят, а клапаните ги пасват под вода, за по голяма прецизност. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: