Страница 1 от 2

Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Вто Ное 06, 2007 7:46 pm
от borisoff13
Колеги, някой може ли да ми обясни как става адаптацията на дроселовата клапа VAG KOM. Мерси!

Публикувано на: Пет Дек 14, 2007 3:17 am
от mitko
На всяка марка VAG е различно , а от значение е и каъв е модела.Ако питаш за дадена марка VAG и модел може би ще мога да ти отговоря.

Адаптация на дроселовата клапа с vag-com

Публикувано на: Пет Дек 14, 2007 2:12 pm
от SUNTESTER
Виж при първоизточника http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

Публикувано на: Пон Яну 07, 2008 1:03 am
от Giorgio
Za kakva kola koi model i koi motor pitash

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Вто Яну 15, 2008 8:30 pm
от borisoff13
Колата е VW POLO 97 1.6 пълен ижикцион. Мерси

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 10:37 pm
от automax
Едно такова Поло щеше да ме довърши. Мисля, че адаптацията е само към затворена позиция. То май беше с жило.
Сподели какъв е точно проблема.

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Чет Фев 14, 2008 1:45 am
от borisoff13
Оборотите на празен ход бяха много ниски-почистих дросела че беше много мръсен и оборотите заспаха, но по време на движение като се освободи от скорост държи 1500 оборота а на мято тадат до нормални. Но мисля че колата сама се е адаптирала с лед седмица каране.

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Пет Май 10, 2013 9:27 pm
от bigboy
Аз пък имам следния проблем с Голф4 преди почистване на клапата или е пред изгасване или направо гасне почистваме клапата палим и оборотомера се качва до 1500 след което пада на 850 и пак се вдига,правихме адаптация и резултата е същия няма ефект

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Пет Май 10, 2013 9:44 pm
от bobolin4o
bigboy написа:Аз пък имам следния проблем с Голф4 преди почистване на клапата или е пред изгасване или направо гасне почистваме клапата палим и оборотомера се качва до 1500 след което пада на 850 и пак се вдига,правихме адаптация и резултата е същия няма ефект
Значи просто не я правите както трябва.
Я обясни по-подробно как точно я правите и с кой диагностичен уред.
Поздрави!

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Пет Май 10, 2013 9:55 pm
от bigboy
Аз я правих с AUTOCOM но има и друг проблем маркуча който е за картерните газове е скъсан напълно и са се опитвали да го лепят с изолир но мисля че нищо не са направили с изолира ами си иска и нов маркуч

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Съб Май 11, 2013 8:50 am
от rudoni
Е,адаптация на спукан маркуч! :lol: Ама колега ,плават ли оборотите първо търси пробив във въздуха,намери и отстрани проблемът и тогава адаптирай!Давам пример:
Адаптивните настройки за Simos-AKL ECU се виждат с функция Измерване (08), блок 011, полета 2 и 3.
Нулирането им става с функция Адаптация (10), блок 00. Даже се вижда в полетата, че точно за това става въпрос. Първо се прави Read, после Save, и накрая ОК. След това може да се погледне, че стойностите на новите адапт. настройки (заводските) са различни от първоначалните

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Нед Май 12, 2013 2:27 pm
от bigboy
Сложихме нов маркуч но ситуацията е същата

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Нед Май 12, 2013 6:47 pm
от ivanovbg
Ако всичко останало е наред откачи му акумулатора за една цигара време - закачаш, даваш на контакт и чакаш около минута и после палиш.

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Нед Май 12, 2013 7:36 pm
от bigboy
И това пробвах но нищо пали и си работи и в момента в който му дам газ и започва пак да играят оборотите включвам на скорост и пускам съединителя да ги сваля и си остават на 800 но след като пак подам газ ситуацията се повтаря започвам да си мисля че проблема е от дроселовата клапа

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Публикувано на: Нед Май 12, 2013 7:42 pm
от sinigera
откачи лан сондата и пробваи