Страница 1 от 1

Дилема...

Публикувано на: Вто Окт 08, 2019 8:31 am
от vesko
Митсубуши аутлендър 2011г 2.2 177коня пежо мотор е май, чудя се ако разкача баланс валовете дали ще даде някво отражение в работата на мотора, много шум издават разбита е капачката на зъбното колело преди карданчето и няма намиране...

Re: Дилема...

Публикувано на: Вто Окт 08, 2019 1:14 pm
от ivanovbg
Ми никакво, някой тъп инженер ги е мушнал... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Дилема...

Публикувано на: Вто Окт 08, 2019 4:07 pm
от Todio
След време нов колянов вал.

Re: Дилема...

Публикувано на: Сря Окт 09, 2019 7:51 pm
от vesko
С кво точно биха допринесли тез валове, за счупването на коляновия...

Re: Дилема...

Публикувано на: Сря Окт 09, 2019 9:34 pm
от ivanovbg
Веско, мисли малко? Хан Кубрат какво е завещал на наследниците си? Не ги ли е учил , че колкото повече са заедно толкова са по силни. Та и тук е така. Първо са сложили само един, но не е издържал щото е много крив. За да не сменят целия мотор са му дупнали за още един, после още.... и те така. Като е спрял да се чупи са спрели да му добавят още валове. Затова са с белези, за да не почнат да се ритат тия кривундели. Тъпи инженери - ако бяха сложили първия още да е прав, нямаше да има нужда от други, ама те - крив искат. Тъпанари!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Дилема...

Публикувано на: Чет Окт 10, 2019 4:17 pm
от Todio
Проста логика, от която аз се ръководя. Ако един детаил струва 1евро, на 1 000 000 автомобила, биха ли ги икономисали (простите иненери), ти как мислиш?

Re: Дилема...

Публикувано на: Чет Окт 10, 2019 7:07 pm
от rudoni
Аз като тъп инженер ще вметна ,че тези валове се монтират за уровновесяване на силите и моментите създавани в КММ при работата на ДВГ.
Примерите са много ,но тук не сме училище! :)

Re: Дилема...

Публикувано на: Чет Окт 10, 2019 8:50 pm
от vesko
всички мнения са верни,аз също съм ги чел тези неща,но ако си спомняте прочутия ,,фият ланчия,,2,0 кубиков бензинов мотор който се ползваше в колите от 90-те ,там се установи че основните проблеми с мазането де... идват иммено от тези валове...
аз съм махнал поне на 5 такива мотора след което нямат проблем,та за тва викам и тук да не се е установило ,че е по добре да ги няма

Re: Дилема...

Публикувано на: Пет Окт 11, 2019 4:41 pm
от Todio
Е гати чорбаджията, купил си джип, а пари за една капачка няма🤣🤣🤣

Re: Дилема...

Публикувано на: Съб Окт 12, 2019 7:47 am
от gergesevlievo
Не е проблема само в капачето . Като свалиш тая балансираща група и ще останеш много изненадан от отвора в блока . Станал е елипсовиден . Редуктурчето се криви и пръска капачката . Проблемът се решава със смяна на цилиндров блок . Забравих да вметна , без валовете доста неприятно се тресе мотора , виждал съм го няколко пъти . Мотора си е на Митсубиши , нищо общо с Пежо . По наблюдения , рядко минават 100 000км.

Re: Дилема...

Публикувано на: Съб Окт 12, 2019 7:16 pm
от vesko
Е за този отговор ставаше дума, наистина е изяден вече блока при леглото...
Имаш предвид без валовете не минават 100 000хил.
Ако е така събирам го без тях :)

Re: Дилема...

Публикувано на: Съб Окт 12, 2019 9:36 pm
от gergesevlievo
Във фабричен вид не могат да надминат 100000 , а без валовете -господ знае . От цялата гама двигатели на тия кенефи , май само Пежото доживява края на гаранцията безпроблемно . Ремонтът при тебе ще надмине 4-цифрена сума ....... както се казваше в една реклама - автомобили за ценители . :D

Re: Дилема...

Публикувано на: Нед Окт 20, 2019 5:28 am
от ogromnii
Увеличават се вибрациите, основно на празен ход. Доколкото си спомням отвора, мажещ групата има резба, все едно заводски си е предвидено да ги махнеш и да го запушиш ;)
Иначе за 100-те хиляди е вярно. Не струва мотора.

Re: Дилема...

Публикувано на: Чет Окт 31, 2019 3:54 pm
от vesko
Трябва ми картер за тоя мотор, ако някой колега знае или има нека ми пише мн.ще съм благодарен