common rail мерцедес

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
svirepia
КОЛЕГА
Posts: 190
Joined: Fri Mar 28, 2008 2:34 am

common rail мерцедес

Post by svirepia »

Здравейте колеги имам следния проблем мерцедес 313 cdi спринтер не пали ,но със етер запалва оборотите на празен ход стабилни върви идеално но както караш изгасва сам без да губи тяга .И пали с етер пак.Когато въртяна стартер налягането на рейката се колебае между 7-10 Mpa и непали ако повъртя много достигне ли 13Mpa ,но това е рядко пали без етер. На място грешки няма но тръгне ли се поява една грешка проблем с налягането на рейката.
Въпроса ми е ,дали регулатора е за смяна или помпата ?
Филтъра е сменен резулта няма.
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: common rail мерцедес

Post by YuliGeorgiev »

Регулатор на 100% точно преди 2 дена на 313 точно същото:
пали само с етер,на стартер колебае около 100 атм.Ако се загледаш в наляганията в реиката на място при изфорсирване на мотора дори стига до пикове от по 1600 атм.
Сменихме го и спринтера е вече по улиците. :)
sporttech
КОЛЕГА
Posts: 77
Joined: Tue May 05, 2009 12:56 pm
Location: Прага
Contact:

Re: common rail мерцедес

Post by sporttech »

... аз съм имал няколко случая със същите симптоми ... единия беше заради проблем с дюзите , другия заради прецакана подкачваща помпа , третия заради повредено уплътнение на регулатора , четвъртия заради повреден стоп клапан .... и т.н. .... няма смисъл да ги рецитирам всичките :)
svirepia
КОЛЕГА
Posts: 190
Joined: Fri Mar 28, 2008 2:34 am

Re: common rail мерцедес

Post by svirepia »

YuliGeorgiev wrote:Регулатор на 100% точно преди 2 дена на 313 точно същото:
пали само с етер,на стартер колебае около 100 атм.Ако се загледаш в наляганията в реиката на място при изфорсирване на мотора дори стига до пикове от по 1600 атм.
Сменихме го и спринтера е вече по улиците. :)


И аз мисля също така , понеже налягането постаянно се мени стига до големи пикове ,просто не е равномерно постоянно се мени и то на празен ход.
Колега а цена за регулатора можеш ли да ми кажеш?
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: common rail мерцедес

Post by ivanovbg »

:lol:
Last edited by ivanovbg on Fri Mar 05, 2010 11:40 pm, edited 1 time in total.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: common rail мерцедес

Post by YuliGeorgiev »

0281002241- 290лв цена за пациент. :D
svirepia
КОЛЕГА
Posts: 190
Joined: Fri Mar 28, 2008 2:34 am

Re: common rail мерцедес

Post by svirepia »

Мерси намерих регулатор на Бош 320 лв. и някакъв друг 280 лв.
Само чакам пациента да дойде отново и ще пиша за резултат !
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: common rail мерцедес

Post by BaHka »

за 1 година има ли развитие на проблема?
svirepia
КОЛЕГА
Posts: 190
Joined: Fri Mar 28, 2008 2:34 am

Re: common rail мерцедес

Post by svirepia »

Има развитие "пациента" с уставената неизправност вече отиде при друг колега и той му го сменил .Казал му ,че той ще му го намери по евтин и шибнал един 2-ра употреба без клиента да знае и така 5 месеца буса е супер но сега пак е на същото положение отишъл при колега и излязло ,че помпата му не била фред ,алабала и така пак се озова при мен .
Естесвено , че регулатора му се оказа не работещ.Ама тоя мой "колега" гледа да си изкара някой лев ама май ще си изкара нещо друго от клиента .............

П.П. Как можеш да установиш проблема без да имаш нужната техника ? Можеби на кафе или на боб му е гледал !!!


Темата е вече за ключ.
Post Reply