... при 124-ката всичко е от SEC-a .... като се почне от бензиновите помпи , през автоматичната кутия , водния радиатор , до комутатора и механичната инжекция ... единствено датчиците за таблото са от 124 ...
... Gегата е пак с мотор и кутия от SEC , обаче е само на газ с карбуратора на BRC и мегаджолт+EDIS-8 за управление на запалването .... радиатора е чисто нов за BMW 525TDS , за което е изрязана половината предница ... разширителния съд е от някъв VW с капачка на 1,4 бара ..... перката е заварена , охлаждането на автомата е изведено на външен радиатор ....
.... и двете греят като бойлери ... ако навън е под -10 може да се кара ...... около 0-та , в движение горе долу се търпи , обаче на празен ход температурата постепенно (примерно за около 20 минути) се вдига , подминава 110 градуса и антифриза започва да излиза през капачката .... при Т на въздуха над 5-10 градуса и в движение не успяват да се охлаждат ....
.... през това време , радиаторите са горещи колкото мотора (проверено с няколко термометъра) и перките се въртят с оборотите на мотора ....
- проверихме водните помпи
- направихме проверка за СО2 в антифриза
- пробвахме с по няколко термостата .... без термостат (със и без затапване на втория кръг)
- зацепването на веригите е 100% ОК .... и по белези и с индикатори
- джипа е и с нови гарнитури , проверени и шлайфани глави с нови и паснати клапани , нова верига , колела и обтегач ....
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)