пежо306
-
- Posts: 19
- Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm
пежо306
пежо 306 99г rhy boch edc15c2 не пали няма грешки само виждам че налягането е ниско сминих регулатора пак неште шммото е отключено
-
- Posts: 19
- Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm
Re: пежо306
ако може да мш дадете савет
-
- КОЛЕГА
- Posts: 119
- Joined: Mon May 05, 2008 12:55 am
Re: пежо306
Откачи обратната нафта на дюзите и виж дали някоя не хвърля прекалено много - на стартер трябва едвам да излиза гориво от тях. Иначе виж дали към ГНП-то се подава гориво да не е подкачваща помпа. Може и ГНП да е.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Re: пежо306
Какво е налягането ? Има ли промяна след смяна на регулатора? Как е горивния филтър? Опиши какво си проверил за да ти се даде съвет . Неможе без да се положат услия да се иска помощ !
regards
regards
-
- Posts: 19
- Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm
Re: пежо306
откачих обратното гориво сичко е оган налягането като смених регулатора е сьщото 80 филтара е добре
-
- Posts: 19
- Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm
Re: пежо306
то е с помпа в реэервара и тя е добре
-
- Posts: 19
- Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm
Re: пежо306
според мен не е ГНП защото като изкарам регулатора и го вкарам помпата се пьлни и пали и огасва
Re: пежо306
изкарай една дюза навън виж какво прави ама май ще е ГНП смени му уплътнителите и пробвай
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- Posts: 19
- Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm
Re: пежо306
смених помпата но не е от нея оказасе че се е екапало оправлението на регулатора смених компа махнах имото и запали равоти пефекно но се чудя дали да сменя и регулатора с нов да не се скапе пак 

Re: пежо306
Ми ти питаше за датчика за налягане, а там не е нужно да му знаеш кътните зъби... Просто си закачаш системата, гледаш си налягането в реално време и го сравняваш с външен манометър, ако имаш естествено. Лично аз нямам, но така или иначе не ми се е налагало.rangel1 wrote:Ха тва ми беше идеята когато питах за дачика за налягане с какви характеристики работи това чудо и идеята ми беше да разучим подробно нещата но повечето решиха че се занимавам с глупости но ако ти знаеше характеристиките и начина по който еку управлява тоя клапан с едно закачане на осцилоскопа щеше да разбереш за 5 минути кво става![]()
Понякога и малоумниците имат полезни идеи
А що се отнася до въпросния случай, в ЕСИ е описано подробно как се проверява въпросния клапан (електрически) захранване 12 волта, има си и актуална стойност - коефицент на запълване, която може да се провери и с осцилоскопа, е какво повече ти трябва,за да решиш за кратко време, че компа не става?

TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900