пежо306

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
kaloqnmladenov
Posts: 19
Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm

пежо306

Post by kaloqnmladenov »

пежо 306 99г rhy boch edc15c2 не пали няма грешки само виждам че налягането е ниско сминих регулатора пак неште шммото е отключено
kaloqnmladenov
Posts: 19
Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm

Re: пежо306

Post by kaloqnmladenov »

ако може да мш дадете савет
vankopestera
КОЛЕГА
Posts: 119
Joined: Mon May 05, 2008 12:55 am

Re: пежо306

Post by vankopestera »

Откачи обратната нафта на дюзите и виж дали някоя не хвърля прекалено много - на стартер трябва едвам да излиза гориво от тях. Иначе виж дали към ГНП-то се подава гориво да не е подкачваща помпа. Може и ГНП да е.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: пежо306

Post by mitko »

Какво е налягането ? Има ли промяна след смяна на регулатора? Как е горивния филтър? Опиши какво си проверил за да ти се даде съвет . Неможе без да се положат услия да се иска помощ !

regards
kaloqnmladenov
Posts: 19
Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm

Re: пежо306

Post by kaloqnmladenov »

откачих обратното гориво сичко е оган налягането като смених регулатора е сьщото 80 филтара е добре
kaloqnmladenov
Posts: 19
Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm

Re: пежо306

Post by kaloqnmladenov »

то е с помпа в реэервара и тя е добре
kaloqnmladenov
Posts: 19
Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm

Re: пежо306

Post by kaloqnmladenov »

според мен не е ГНП защото като изкарам регулатора и го вкарам помпата се пьлни и пали и огасва
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: пежо306

Post by KLESHTITE »

изкарай една дюза навън виж какво прави ама май ще е ГНП смени му уплътнителите и пробвай
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
kaloqnmladenov
Posts: 19
Joined: Wed Nov 25, 2009 6:43 pm

Re: пежо306

Post by kaloqnmladenov »

смених помпата но не е от нея оказасе че се е екапало оправлението на регулатора смених компа махнах имото и запали равоти пефекно но се чудя дали да сменя и регулатора с нов да не се скапе пак :shock:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: пежо306

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:12 pm, edited 1 time in total.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: пежо306

Post by bobolin4o »

rangel1 wrote:Ха тва ми беше идеята когато питах за дачика за налягане с какви характеристики работи това чудо и идеята ми беше да разучим подробно нещата но повечето решиха че се занимавам с глупости но ако ти знаеше характеристиките и начина по който еку управлява тоя клапан с едно закачане на осцилоскопа щеше да разбереш за 5 минути кво става :idea:
Понякога и малоумниците имат полезни идеи :mrgreen:
Ми ти питаше за датчика за налягане, а там не е нужно да му знаеш кътните зъби... Просто си закачаш системата, гледаш си налягането в реално време и го сравняваш с външен манометър, ако имаш естествено. Лично аз нямам, но така или иначе не ми се е налагало.
А що се отнася до въпросния случай, в ЕСИ е описано подробно как се проверява въпросния клапан (електрически) захранване 12 волта, има си и актуална стойност - коефицент на запълване, която може да се провери и с осцилоскопа, е какво повече ти трябва,за да решиш за кратко време, че компа не става?
Image
TuningMaster Image
0887 704 900
Post Reply