пасат 4

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: пасат 4

Post by VOLUMAX »

bobolin4o wrote:
ifidik wrote: при запушени смукатели не са ниски стойностите на дебитомера.
Тъй ли? Пък аз на всички коли със запушени смукатели виждам само ниски стойности на дебитомер
Разбира се ,че се променя показанието на дебитомера ,защото намаленото проходно сечение на всмукателните тръби дроселира дебита на въздух към цилиндрите!
Характерното в такъв случай е ,че това дроселиране се проявява усезателно само при големи дебити на въздух ( при високи обороти и високо налягане на пълнене)
КТМ is the BEST fuck the rest !
najdobrix
КОЛЕГА
Posts: 52
Joined: Wed May 10, 2006 7:44 pm
Location: Sofia kv.Krasnapolyana
Contact:

Re: пасат 4

Post by najdobrix »

сечение,дебит,налягане,скорост,температура,обем,маса..........?
ifidik
КОЛЕГА
Posts: 108
Joined: Sun Jul 05, 2009 5:15 pm

Re: пасат 4

Post by ifidik »

боболинчо, с цялото си уважение ТЪЙ.
при запушен колектор има високи пикове в стойностите на дебитомера.1000 ги превишава доста често.

на колега проблема ще е в управлението на турбината.задръстена геометрия или управляващия ел. клапан. няма засмукване,няма единици на дебитомера.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: пасат 4

Post by KLESHTITE »

не е нито от геометрия нито от соленоид казах ви че единствено колектори не съм свалял защото клиентите го чакаха в автокъщата и нямаше време затова го изциганьосахме и сега не ми дава мира защото тия са ми лесни
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: пасат 4

Post by bobolin4o »

ifidik wrote:боболинчо, с цялото си уважение ТЪЙ.
при запушен колектор има високи пикове в стойностите на дебитомера.1000 ги превишава доста често.

на колега проблема ще е в управлението на турбината.задръстена геометрия или управляващия ел. клапан. няма засмукване,няма единици на дебитомера.
С цялото си уважение и аз!
Ако е запушен кадърно смукателния колектор точно такива стойности ще дава дебитомера - стига да е читав, и всичко друго естествено... Последната мърша, дето се беше задънила, показваше не повече от 460 милиграма въздух и от ауспоха излизаше сив, тежко задушлив дим.
Всичко се отнася все пак, без съответно да съм виждал конкретната кола. Най-вероятно не е задръстен смукателния колектор, а има някакъв друг проблем!
Щото той си е задънен (колектора де) и колкото и да лъжеш (концентратор), че влиза въздух, той (въздуха) не влиза и съответно колата не отлепя, а само мръхти и трови от ауспоха...
TuningMaster Image
0887 704 900
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: пасат 4

Post by KLESHTITE »

тука си в грешка зашото с тоя концентратор колата се оправи без грам пушек
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: пасат 4

Post by bobolin4o »

KLESHTITE wrote:тука си в грешка зашото с тоя концентратор колата се оправи без грам пушек
Не съм в грешка - както казах проблема най-вероятно не е в тръбите, ако прочетеш какво съм писал в темата ще разбереш...
TuningMaster Image
0887 704 900
Post Reply