Проблема е следния-колата има лош празен ход и не може да се изфорсира над 2000 оборота.Говорим за три цилиндрова шкода ,код на мотора BMD 1.2бензин.Прекъсва 1ви цилиндър и 3цилиндър-веднъж прекъсва първия, веднъж
третия ,записва и съотвените грешки за този проблем.Бобините са здрави и се управляват,компресия 12.5,дюзите са здрави и работят\на метан е същото-обикновена уредба\ всмукателния колектор е в ред.В общи линии май не подава коректно искрата.Въпроса е дали датчик обороти може да прави този номер или да търся проблем по клапаните или катализатора?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Ako колата няма ТАП,90% проблема ти е в клапаните.
Обикновено този двигател издържа до 30-40 хил километра без ТАП,ако добавим и бедна смес(ако е такси)може и 20хил да не доживее!:)
От време на време се пооправя сместа става перфектна затова ме съмнява да е веригата.В езито пише че като се запуши катализатора компа умишлено прекъсва горенето с идеята сместа да изгори в гърнетата с цел да почисти
катализатора.Дали е така ще видим.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Сместа недей я гледай, при липса на запалване в цилиндъра се сговнясва цялата смес и теориите за икономично и пълно изгаряне на сместа отиват в кенефа...
Има две причини според мен..
А Към бобината се губят импулси..
Б Бобината се управлява но не хвърля искра...
Прилича ми на заминаващи бобини, ама бучни тая на втори цилиндър (работещата) в мястото на 3 примерно (размени им местата) да видим дали тая свинщина ще продължи да е така, дали ще го прави по същият начин на същите цилиндри.
По какъв метод ги замери, на тези бобини единственият сигурен метод е слагането на здрава такава най често взимана от работещ цилиндър..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
traqnsavov wrote:Сместа недей я гледай, при липса на запалване в цилиндъра се сговнясва цялата смес и теориите за икономично и пълно изгаряне на сместа отиват в кенефа...
Има две причини според мен..
А Към бобината се губят импулси..
Б Бобината се управлява но не хвърля искра...
Прилича ми на заминаващи бобини, ама бучни тая на втори цилиндър (работещата) в мястото на 3 примерно (размени им местата) да видим дали тая свинщина ще продължи да е така, дали ще го прави по същият начин на същите цилиндри.
По какъв метод ги замери, на тези бобини единственият сигурен метод е слагането на здрава такава най често взимана от работещ цилиндър..
Пробвано е цилиндъра прекъсва и въпреки това хвърля чудесна искра не се губят импулси ,номера е че не са навреме според мен.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Тя има газово, да не са правили чалъми за промяна на аванса и от това да бяга аванса..
Те VAG групата вярно че имат някой малоумности при управлението на ъгъла на искрообразуването..
Без точният алгоритъм на компютъра не може да се направи закючение..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Сваляй главата и прави легла на клапаните. Щом колата е на метан, леглата на клапаните са потънали много. Правил съм няколко таква коли и винаги е имало проблем с клапаните. Понякога се записва и грешка - механична неизправност на съответния цилиндър. Измерването на компресията в случая не показва точно, по-добре пусни въздух в цилиндъра и виж какво става. Успех.
Ако са слагали метан гаранция са сложили аванс-процесор...
Разкарай я тая простотия дето смущава компа, и колата ще тръгне..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Калине на бензин работи ли?Като размениш бобините не сменя ли и цилиндъра.Кнок сензор хлабав?ЕГРа да не е отворен.Катализатор?Ако всичко друго е наред-главата долу.А точно какви грешки записва?Няма запалване или механична?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
ivanovbg wrote:Калине на бензин работи ли?Като размениш бобините не сменя ли и цилиндъра.Кнок сензор хлабав?ЕГРа да не е отворен.Катализатор?Ако всичко друго е наред-главата долу.А точно какви грешки записва?Няма запалване или механична?
На бензин и на метан все едно.Пише че няма запалване ,но има Р0301 и Р0303 няма егр ,катализатора е на дневен ред.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли