Зравейте , някой може ли да ми каже какво означава тази грешка ?Колата е пежо 306 1.4 1998г .бензин управлението на двигателя MOTRONIC MP 5.2 двигателя не вдига повече от 3000 оборота и се включва прекъсвача на инжекцията ,след тестване ми излиза тая грешка :
БЛОК УПРАВЛЕНИЕ ДВИГАТЕЛ : СЪСТОЯНИЕ КОДИРАН
НЕИЗПРАВЕН
Колата имаше челен удар . Бобинния блок е сменен с нов от стария прескачаха искри и прекъсваше сега се оправи но невдига повече от 3000 оборота.
Last edited by svirepia on Sun Apr 25, 2010 6:21 pm, edited 1 time in total.
напиши я на английски че нещо не намирам такава грешка..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Извинявам се за грешката но системата е MOTRONIC MP 7.3 а като номер на грешката ми излиза 89 какъв е този номер грешка ?! Луда френска му работа !!!!!!!!
Колата като вдигне 3000 оборота работи на "прекъсвач" . Те това й е проблема ,всичко съм й проверил и днес пак но нещо май пропускам .
[quote="mitko"]Има проблем в епрома на блока след удъра . Трябва да се направи ЕЦУ virgine и да се закачи пак .
Мерси колега и аз така си помислих , че проблема му най-вероятно е в блока на двигателя.Защото това се е получило след удара .Това "оправяне" на епрома как може да стане?
Колко народ тряа да му целуват ръка на това момче "MITKO"...,но да е жив и здрав и дай боже повече такива като него!!!
Извинявам се за спама,но току що и аз се измъкнах от плетеницата благодарение на него.
Благодаря ти Митак!!!
endjov wrote:Колко народ тряа да му целуват ръка на това момче "MITKO"...,но да е жив и здрав и дай боже повече такива като него!!!
Извинявам се за спама,но току що и аз се измъкнах от плетеницата благодарение на него.
Благодаря ти Митак!!!
Дай боже повече такива спамове! Това значи, че идеята на форума действа!