а4 1,8 глъхне
-
- КОЛЕГА
- Posts: 87
- Joined: Sun Sep 14, 2008 10:18 pm
а4 1,8 глъхне
значи проблемът е следният по често го прави когато колата е изстинала,при опит да запали стартерът върти повече сякаш няма гориво и постепенно запалва много трудно и при подаване на газ леко припуква ,при опит да я изфорсираш не може и постепенно почва да се изфорсира,сменя ли са и горивна помпа,горивен филтър,температурен датчик,катализаторът е чист,свещите са добре,имал ли е някой подобен проблем и как го е решил...благодаря
-
- КОЛЕГА
- Posts: 52
- Joined: Wed May 10, 2006 7:44 pm
- Location: Sofia kv.Krasnapolyana
- Contact:
Re: а4 1,8 глъхне
Дюзи 

-
- КОЛЕГА
- Posts: 87
- Joined: Sun Sep 14, 2008 10:18 pm
Re: а4 1,8 глъхне
забравиха да пиа че дюзите са сменени с други с цялата рейка,а за дебитомер не е гледан
Re: а4 1,8 глъхне
-Аз също "залагам" на дебитомера.
А налягане на горивото мери ли?
А налягане на горивото мери ли?
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: а4 1,8 глъхне
ако дебитомера е добре мери налягане на масло имах случай с такъв мотор но на пасат и правеше 10бара на маслото и симптомите бяха същите
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: а4 1,8 глъхне
Първо измери налягането на горивото когато е студена. Имах подобен случай, след смяна на помпата, мъркуча м/у помпата и капака беше препязан от скобата и няма нужното налягане.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 87
- Joined: Sun Sep 14, 2008 10:18 pm
Re: а4 1,8 глъхне
значи налягането е мерено преди горивният филтър и след горивният филтър и преди дюзите 4 амосфери,значи колата и преди е пукала но лекичко почти неосетно аз сега студена припуква при опит за изфорсиране,също понякога и топла,ако е деботомер няма ли а го хваща като грешка с ваг ком се тества,даваше грешка само в темературниат датчик сега е сменен с нов същата история
Re: а4 1,8 глъхне
Няма да го дава . Дагностиката с тестер не означава дали има грешки или няма грешки . Трябва да се гледат и стоиности на сензори в реално време.
regards
regards
Re: а4 1,8 глъхне
Функциите по самодиагностика на системите следват логиката ,че се следи работата на сензорите в техния толеранс,което не е гаранция че при определени условия въпросния сензор връща адекватна информация-тук на помощ идват реалните стойносъи и общите тестове.Поздравиmilenski821 wrote:ако е деботомер няма ли а го хваща като грешка с ваг ком се тества,
Re: а4 1,8 глъхне
Прилича на запушени дюзи.Има ли газ?Извади ги и виж дали пръскат на първо палене.Или и помогни с едно черпене с бензин през отдушника с картерните газове.А може и да има вода в бензина
Чист ли беше резервоара ?Ако е от налягане на маслото първо ще запали а след няколко секунди гасне и върти като без компресия.Дебитомера го изчисти с шпрейче и ще разбереш дали е от него.Мисля че е със резистори и не се поврежда от шпрея

Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Posts: 236
- Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
- Location: Германия
Re: а4 1,8 глъхне
Що не примериш компресията
Re: а4 1,8 глъхне
Здравейте. Като гледам как се бори с колата, имам чувството, че се кара на опит-грешка. Признаците са за бедна смес. Със спрей може да го докажеш бързо. После ти трябва диагностика. Поне ВАГ-а ги лови всичко. Вслучая, ако двигателя е наред, при всичко сменено остава дебитомер или засмукване на въздух между него и дросела! Дебитомера можеш да го провериш грубо и с мултицет (АУТОДАТА). При японките се налага чето това, че са им скъпи кодочетците.
Успех.
Успех.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 87
- Joined: Sun Sep 14, 2008 10:18 pm
Re: а4 1,8 глъхне
колеги днес ще пробвам с деботимер само той остава ,ако колкото до дюзите те бяха сменени от работеща кола направо с рейката, и проблемът си остана
Re: а4 1,8 глъхне
ако бях на твое място първо бих проверил газораспределение! след това проверяваш налягане на горивото дали е наред,ако располагаш с осциоскоп веднага можеш да видиш по ламбда как е сместа както ти каза колега по горе ако е бедна пръсни със спрей и виж дали ще се исфорсира нормално,ако проблема е бедна смес проверяваш дебитомера с осциоскоп при подаване на гас трябва да видиш моментно ниво до 4-4,5 в.с мултицет нямя как да го провериш адекватно.след това както казаха много колеги диагностиката не е само грешки а основно реални данни от датчици тоест в твоя случаи,темп-вода,въздух,количество въздух,времена на инжектори и др.waseko wrote:Функциите по самодиагностика на системите следват логиката ,че се следи работата на сензорите в техния толеранс,което не е гаранция че при определени условия въпросния сензор връща адекватна информация-тук на помощ идват реалните стойносъи и общите тестове.Поздравиmilenski821 wrote:ако е деботомер няма ли а го хваща като грешка с ваг ком се тества,
спомена за грешка в датч-темп,провери ли в тоя датчик някво напрежение ходили,щом го лови пак кат грешка значи нещо не е наред кабел,датчик,комп.Ако компа получава не адекватно инфо от този датчик сместа на моменти ще е бедна или богата и ще припуква,провери всичко това и пиши.
И друг проблем в твойта тема,аз разбрах само,че става въпрос а4 1,8 и,че глъхне ама какъв мотор и година не разбрах,незнам как да ти помогнем в случая

90% от проблема е от последния ремонт!