ето го файла - http://rapidshare.com/files/408593414/0 ... C.rar.htmlkiki написа:Не знам..., за най разпространения Туарег 2.5 тди ВАС двигател, вагком няма лейбъл файл...., или поне до версия 908 нямаше...., за една проста синхронизация на валовете трябва да ровиш за информация.Гледаш си едни цифрички, и това е....Кел фада като е много бърз, като трябва да ровя из еси-то и на други места, та да видя кое какво е и колко трябва да е.....
(нещо не може да се качват файлове тук)
липсата на лейбал файл не е пречка да се работи...
Те могат да се създават и редактират от всеки.
Да, vcds няма гаидове, по-точно няма автоматизиран асистент да те води за ръчичка за решаване на проблема ...
Помощна информация има, но е вярно че не е за всички контролери.
Защо в Еситрноника ??? в Елзата e мн. по-добре.
Перфектната комбинация е vcds + elsa + etka.
Вероятно е вярно, че с vcds се почва по-трудно, но веднъж да натрупаш малко опит и не те спира в нищо.
Затова и тези които влизат надълбоко по VAG-овете не могат без него.
Цял свят работи с този продукт и изобилства от информация за различни решения, при това не описани в официалната документация.
Неспоменато предимство на VAS-PC е, че поддържа Crafter след 2007г. а vcds май няма и да го поддържа.
В новата, 10-та версия на VCDS, вече са разделени моделите предназначени за Северна Америка, тук се появиха много коли внесени от там.
Няколко пъти бе споменато тук за липсата на логове във vas-pc, но остана не коментирано от почитателите му
Да може да се обработват логовете в excel също е много полезно.
Може ли лесно да провериш как работи турбото на този Т ?
В най-добрият случай ти трябват двама човека един да кара един да гледа и пак няма да види (и запомни) шаващите цифрички и няма да има двете криви на специфицирано и постигнато ...
A с vcds е толкова лесно...
(картинката не е моя)