Здравейте,
Можете ли да ми посочите линкове с обясния как точно се настройват газовите инжекциони (предполагам, че
за различните модели би трябвало да са сходни нещата).
А от мануала на Зенит уж разбрах нещо такова:
от F3 си избирам разни общи настройки.
Пускам F5.... тук не ми е много ясно точно на 3000 оборота ли трябва да се опитам да задържа или става и малко над тях, но да е постоянно за няколко секунди?
След това от F6 се гледа алфа и офсета и при нужда леко се корегира налягането, но да остане м/у 1,0 и 1,2бара.
Накрая за F7 не ми е много ясно.... Избирам си обороти и се подкарва колата уж... Обаче аз с тези обороти мога да съм на всяка една предавка и по различен наклон?!?!?
И така някак трябва да си получа доста точки и линията от предното меню трябва да попада м/у точките? Нещо такова разбирам засега на теория.
Далеко ли съм от истината?
Настройка на газовите инжекциони
Настройка на газовите инжекциони
Налични адаптери за продажба и информация за тях:
stomanata11.narod2.ru
stomanata11.narod2.ru
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Настройка на газовите инжекциони
Имам 1 файл около 30мб (при мен е zenit.pdf) с указания как се работи с програмата, но е на ....
руски, полски, сръбски или нещо подобно
Някой да го има на английски или български?
И някой евентуално да го иска този?
е аиде даи го това де да му метнем едно око
руски, полски, сръбски или нещо подобно
Някой да го има на английски или български?
И някой евентуално да го иска този?
е аиде даи го това де да му метнем едно око
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Re: Настройка на газовите инжекциони
Заповядай.
http://tranz.it/load.php?id=TS2oLdGPe9zBuRZx589977
За момента разбрах нещо такова
До колкото разбирам по първоначално четене би трябвало да е:
от F3 си избирам разни общи настройки.
Пускам F5.... тук не ми е много ясно точно на 3000 оборота ли трябва да се опитам да задържа или става и малко над тях, но да е постоянно за няколко секунти?
След това от F6 се гледа алфа и офсета и при нужда леко се корегира налягането, но да остане м/у 1,0 и 1,2бара.
Накрая за F7 не ми е много ясно.... Избирам си обороти и се подкарва колата уж... Обаче аз с тези обороти мога да съм на всяка една предавка и по различен наклон?!?!?
И така някак трябва да си получа доста точки и линията от предното меню трябва да попада м/у точките? Нещо такова разбирам засега на теория.
Но се оказва, че не било точно така. Та затова пуснах и тука тази тема....
http://tranz.it/load.php?id=TS2oLdGPe9zBuRZx589977
За момента разбрах нещо такова
До колкото разбирам по първоначално четене би трябвало да е:
от F3 си избирам разни общи настройки.
Пускам F5.... тук не ми е много ясно точно на 3000 оборота ли трябва да се опитам да задържа или става и малко над тях, но да е постоянно за няколко секунти?
След това от F6 се гледа алфа и офсета и при нужда леко се корегира налягането, но да остане м/у 1,0 и 1,2бара.
Накрая за F7 не ми е много ясно.... Избирам си обороти и се подкарва колата уж... Обаче аз с тези обороти мога да съм на всяка една предавка и по различен наклон?!?!?
И така някак трябва да си получа доста точки и линията от предното меню трябва да попада м/у точките? Нещо такова разбирам засега на теория.
Но се оказва, че не било точно така. Та затова пуснах и тука тази тема....
Налични адаптери за продажба и информация за тях:
stomanata11.narod2.ru
stomanata11.narod2.ru
Re: Настройка на газовите инжекциони
Заповядай.
http://tranz.it/load.php?id=TS2oLdGPe9zBuRZx589977
За момента разбрах нещо такова
До колкото разбирам по първоначално четене би трябвало да е:
от F3 си избирам разни общи настройки.
Пускам F5.... тук не ми е много ясно точно на 3000 оборота ли трябва да се опитам да задържа или става и малко над тях, но да е постоянно за няколко секунти?
След това от F6 се гледа алфа и офсета и при нужда леко се корегира налягането, но да остане м/у 1,0 и 1,2бара.
Накрая за F7 не ми е много ясно.... Избирам си обороти и се подкарва колата уж... Обаче аз с тези обороти мога да съм на всяка една предавка и по различен наклон?!?!?
И така някак трябва да си получа доста точки и линията от предното меню трябва да попада м/у точките? Нещо такова разбирам засега на теория.
Но се оказва, че не било точно така. Та затова пуснах и тука тази тема....
http://tranz.it/load.php?id=TS2oLdGPe9zBuRZx589977
За момента разбрах нещо такова
До колкото разбирам по първоначално четене би трябвало да е:
от F3 си избирам разни общи настройки.
Пускам F5.... тук не ми е много ясно точно на 3000 оборота ли трябва да се опитам да задържа или става и малко над тях, но да е постоянно за няколко секунти?
След това от F6 се гледа алфа и офсета и при нужда леко се корегира налягането, но да остане м/у 1,0 и 1,2бара.
Накрая за F7 не ми е много ясно.... Избирам си обороти и се подкарва колата уж... Обаче аз с тези обороти мога да съм на всяка една предавка и по различен наклон?!?!?
И така някак трябва да си получа доста точки и линията от предното меню трябва да попада м/у точките? Нещо такова разбирам засега на теория.
Но се оказва, че не било точно така. Та затова пуснах и тука тази тема....
Налични адаптери за продажба и информация за тях:
stomanata11.narod2.ru
stomanata11.narod2.ru