Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Първо радиатора е вечно студен. Термостата явно е за смяна. В движение държи 90 градуса и това е. Обаче на 74 градуса пуска първа степен на перката и щом изгася мотора перката остава включена докато не стигне пак 70 градуса. температурата на мотора реално е колкото отчита датчика.
Някой да помогне?
Някой да помогне?
Последно промяна от oem на Пон Авг 23, 2010 8:46 am, променено общо 1 път.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Пипан ли е софтуера?Случвало ми се е на два пъти след чипосване на пежо и ситроен.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Аааа незнам. Ма човека вика, че преди не е било така. Сега като спреш колата и перката остава включена поне едно 5 мин, че и повече и събаря акумулатора. Рекох да му запелва релето ама не... на управляващата верига на релето идва напрежение. По едно време откачих акумулатора и спря. Закачих го веднага пак и не тръгна. Нямам идея направо...
В Аутодата ги дават два датчика иначе. Единия "Engine Coolant Temperature Sensor", а другя "Water Temperature Sensor". Само този на термостата видях аз. На блока да има друг някъде? Мисълта ми е другия да е за вентилатора специално? Едва ли но... знам ли...
В Аутодата ги дават два датчика иначе. Единия "Engine Coolant Temperature Sensor", а другя "Water Temperature Sensor". Само този на термостата видях аз. На блока да има друг някъде? Мисълта ми е другия да е за вентилатора специално? Едва ли но... знам ли...
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Студен радиатор = слаба циркулация, причините може да са няколко...
Ако компа на мотора включва перката, обаче радиатора не охлажда добре мотора, няма и да спре перката скоро...
Това означава и по-голямо загряване на мотора все пак; така ли е?
Пък, колега Иванов, как аджеба след "чипосване" се обърква охлаждането? Само ако сте "чипосали" картата за перката - това съм го правил специално за БМВ 730д, щото един механик ме помоли да я накарам да включва на по-ниски градуси; като видя как 20 минути не ще да спре - айде в оригинал...
Ако компа на мотора включва перката, обаче радиатора не охлажда добре мотора, няма и да спре перката скоро...
Това означава и по-голямо загряване на мотора все пак; така ли е?
Пък, колега Иванов, как аджеба след "чипосване" се обърква охлаждането? Само ако сте "чипосали" картата за перката - това съм го правил специално за БМВ 730д, щото един механик ме помоли да я накарам да включва на по-ниски градуси; като видя как 20 минути не ще да спре - айде в оригинал...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
И на мен ми стана чудно. След чип освен да се обърка нещо чексумата... знам ли... как ще стане да се обърка перката незнам. С грешна чексума пък ще има и куп други порблеми.
Колата не загрява. При все, че термостата седи постояно затворен колата загрява на 88 - 89 градуса и толкова. И я карахме и на място работи много време, и не вдига повече температура. Непонятно защо обаче, но факт. Радиатора е напълно студен. Само входния маркуч е топъл, но това е нормално все пак при неработещ термостат.
Разбирам невъзможноста да охлади поради дефектиралия термостата който ще бъде заменен с нов. Но защо се пуска толкова рано пуста и перка... ще ме накара да прочета софтуера и да го сравня с друг оригинален в краен случай. Но пък собственика казва, че преди не я е чувал да работи толкова много. Склонен съм да повярвам, че се пуска рано поради малколитражния двигател....
Както и да е. Ще сменя термостата, ще попрегледам БСИ модула да не да залепва релето за перката и ако пак е такова положението ще му мисля. Съмненията са ми защото въпреки и да работи термостата като е изгасен мотора пак няма да охлади бързо поради липса на циркулация на охл. течност. Датчика за температура е на термостата. Докато охлади до там пак ще работи бая време пустата перка.
Ще му мисля и ще ви пиша пак какво е станало.
Колата не загрява. При все, че термостата седи постояно затворен колата загрява на 88 - 89 градуса и толкова. И я карахме и на място работи много време, и не вдига повече температура. Непонятно защо обаче, но факт. Радиатора е напълно студен. Само входния маркуч е топъл, но това е нормално все пак при неработещ термостат.
Разбирам невъзможноста да охлади поради дефектиралия термостата който ще бъде заменен с нов. Но защо се пуска толкова рано пуста и перка... ще ме накара да прочета софтуера и да го сравня с друг оригинален в краен случай. Но пък собственика казва, че преди не я е чувал да работи толкова много. Склонен съм да повярвам, че се пуска рано поради малколитражния двигател....
Както и да е. Ще сменя термостата, ще попрегледам БСИ модула да не да залепва релето за перката и ако пак е такова положението ще му мисля. Съмненията са ми защото въпреки и да работи термостата като е изгасен мотора пак няма да охлади бързо поради липса на циркулация на охл. течност. Датчика за температура е на термостата. Докато охлади до там пак ще работи бая време пустата перка.
Ще му мисля и ще ви пиша пак какво е станало.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
боболинчо,други бяха объркали картите аз само ги оправях.
Относно проблема-смени датчика на температурата(не си спомням и не ми се рови по схемите).Имаше защита при прекъсване на датчика да се вкючват перките автоматично дори и при студена кола-виж от кой датчик го прави и го смени,ако не са кабелите де.Май беше кафяв.
Относно проблема-смени датчика на температурата(не си спомням и не ми се рови по схемите).Имаше защита при прекъсване на датчика да се вкючват перките автоматично дори и при студена кола-виж от кой датчик го прави и го смени,ако не са кабелите де.Май беше кафяв.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Не прекъсва датчика. Проверено. Обаче се оказа много трудна задача да се намери термостат за тази кола. На всякъде ми казват, че няма внос на този модел и трябва да се обърна към Пежо Ще го пращам човека утре да ходи в Пежо да си търси термостат.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Развитие по въпроса. Колата имаше механично запецнала клапа на ЕГР-а. От там купища грешки. Почистих я с голем зор дет се вика и колата си заработи както трябва. Никакви грешки. Човека след това ходил до сервиза на пежо за термостат. От там обаче го закачили и са били записани грешки в подгревните свещи. Такива грешки аз не видях когато колата беше при мен.
В сервиза са били много учудени от проблема незагряването на радиатора и звъннали до София и от там им казали да сменят подгревните свещи. След смяната им радиатора почнал да загрява и всичко е нормално.
Какво подяволите става тука ми е въпроса? Или са му спестили нещо да му кажат или аз да си хвърля дипломата дет се вика. Каква зависимист има между свещите, термостата и радиатора?
Вчера колата беше при мен и наистина радиатора си загрява.
В сервиза са били много учудени от проблема незагряването на радиатора и звъннали до София и от там им казали да сменят подгревните свещи. След смяната им радиатора почнал да загрява и всичко е нормално.
Какво подяволите става тука ми е въпроса? Или са му спестили нещо да му кажат или аз да си хвърля дипломата дет се вика. Каква зависимист има между свещите, термостата и радиатора?
Вчера колата беше при мен и наистина радиатора си загрява.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Ама кои свещи , колега ?oem написа:Развитие по въпроса. Колата имаше механично запецнала клапа на ЕГР-а. От там купища грешки. Почистих я с голем зор дет се вика и колата си заработи както трябва. Никакви грешки. Човека след това ходил до сервиза на пежо за термостат. От там обаче го закачили и са били записани грешки в подгревните свещи. Такива грешки аз не видях когато колата беше при мен.
В сервиза са били много учудени от проблема незагряването на радиатора и звъннали до София и от там им казали да сменят подгревните свещи. След смяната им радиатора почнал да загрява и всичко е нормално.
Какво подяволите става тука ми е въпроса? Или са му спестили нещо да му кажат или аз да си хвърля дипломата дет се вика. Каква зависимист има между свещите, термостата и радиатора?
Вчера колата беше при мен и наистина радиатора си загрява.
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Подгревните. 3 бр. са му сменили от 4. Няма подгревни на антифриза ако това питаш.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Баси и царете са тия във фирмения сервиз! Сигурно ако не зарежда алтернатора ще оправят проблема със смяна на средното гърне...oem написа:Подгревните. 3 бр. са му сменили от 4. Няма подгревни на антифриза ако това питаш.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Спомням си , че имаше комбиниран термостат ( електрически и механичен ) при някои от тези френски минети , та електрическия се управляваше от компа , а логиката при французите винаги е странна !oem написа:Подгревните. 3 бр. са му сменили от 4. Няма подгревни на антифриза ако това питаш.
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Да ама аз като го гледам жици освен в температурния сензор в термостата не влизат. Ма сега как да обесня на човека, че това няма логика и че друга е била причината. Сигурно е имала въздух в системата, те са я обезвъздушили и са му сменили и свещите да му вземат пари и.... така. Според мен това е станало.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Няма никакви особености и тайни при обезвъздушаването на тези машини .oem написа:Да ама аз като го гледам жици освен в температурния сензор в термостата не влизат. Ма сега как да обесня на човека, че това няма логика и че друга е била причината. Сигурно е имала въздух в системата, те са я обезвъздушили и са му сменили и свещите да му вземат пари и.... така. Според мен това е станало.