Sprinter 315 cdi забива
Sprinter 315 cdi забива
Здравейте . Приятел има Sprinter 315 cdi на който му свети лампичката на таблото и не иска да вдигне повече от 3000 об. в мин със записана грешка номер 2633-001. Това го е прочел през някъв мерцдески хардуер, а ктс-а е категоричен дебитомер . Сменил му е дебитомера и все вади тая пуста му грешка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем ?
Благодаря в аванс !
Благодаря в аванс !
Студената бира ми топли душата!
Re: Sprinter 315 cdi забива
дай повече подробности,че са много варянтите,провери вакумите и потърси из темите има писано
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Sprinter 315 cdi забива
Спринтера е 2007-а година .
като цяло наблюдавахме реалните стойности и ЕГР-ът все едно е шунтиран т.е. напълно затворен. Въздухът беше към 400 + вместо 200 до 300. Другото нещо което направи впечатление е че турбо налягането беше по-ниско от изискваното и също така вадеше грешка за нещо като Hot mass airflow sensor. Изгледахме едно от DAS клипчета и там имаше същият спринтер само че с грешка 2623-001.
Там хората казаха че проблемът е от въздушният филтър до турбо (тоа модел има 2) и принципно значело издишане на си-мата . Махнахме въздушният филтър но все така. Сега го оставих човека да се мъчи че аз имам работа и очаквам ако открие пробойна да се обади. Швабите м/у другото закачиха накъв компресор надуващ до 0.3 бара на маркуча на турбото и надуха на обратно с цел да открият пробойната, пръскайки с няква пяна по съединенията. Аз се фрапирах като го видях !
И първоначално прерових форума ама не открих нищо особено. Като се върна ще потърся пак! Дано не дублирам тема !!!
Ванка безкрайни благодарности !
като цяло наблюдавахме реалните стойности и ЕГР-ът все едно е шунтиран т.е. напълно затворен. Въздухът беше към 400 + вместо 200 до 300. Другото нещо което направи впечатление е че турбо налягането беше по-ниско от изискваното и също така вадеше грешка за нещо като Hot mass airflow sensor. Изгледахме едно от DAS клипчета и там имаше същият спринтер само че с грешка 2623-001.
Там хората казаха че проблемът е от въздушният филтър до турбо (тоа модел има 2) и принципно значело издишане на си-мата . Махнахме въздушният филтър но все така. Сега го оставих човека да се мъчи че аз имам работа и очаквам ако открие пробойна да се обади. Швабите м/у другото закачиха накъв компресор надуващ до 0.3 бара на маркуча на турбото и надуха на обратно с цел да открият пробойната, пръскайки с няква пяна по съединенията. Аз се фрапирах като го видях !
И първоначално прерових форума ама не открих нищо особено. Като се върна ще потърся пак! Дано не дублирам тема !!!
Ванка безкрайни благодарности !
Студената бира ми топли душата!
Re: Sprinter 315 cdi забива
Като начало елиминирай (откачи) катализатора, може да е задръстен. Ако той прави пърчета записва грешка свързана с дебитомера, с AGR-ра и други подобни. Дай резултат. Много универсални кодочетчи интерпретират грешката по свой начин и е много трудно а се ориентираш, затова спец. диагностика.
Re: Sprinter 315 cdi забива
знач приятелят ми каза че е байпасирал нещо като катализатор което вместо 2 ламбда сонди има 2 сензора за налягане. Затапил вторият и оставил първият да смуче от атмосферното налягане, май. И ми го обясни тва шунтираното нещо "като катализатор" с "пита". Сега утре ще го видя какво е това нещо и бяш катализатор има ли . Ако има ще го махнем .
Относно пробивите по вакумите и пътищата на турботата днес след като съм си тръгнал се е отказал. Т.е. утре ще имам развитие по тези въпроси .
Благодаря за насоките хора!
Относно пробивите по вакумите и пътищата на турботата днес след като съм си тръгнал се е отказал. Т.е. утре ще имам развитие по тези въпроси .
Благодаря за насоките хора!
Студената бира ми топли душата!
Re: Sprinter 315 cdi забива
hot mass film е точно дебитомер виж бушоните под волана 18ти ако не греша ако не комп
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Sprinter 315 cdi забива
Щом има две ламбди сонди, най-вероятно има филтър за твъри частици, а с него трудно ще се справиш.
Re: Sprinter 315 cdi забива
Вероятно си прав колега "Когато човек има проблем с ануса чувства и дискомфорт в гърлото"Todio wrote:Щом има две ламбди сонди, най-вероятно има филтър за твъри частици, а с него трудно ще се справиш.
Интерпретацията на грешки е най големия майсторлък




Извинете ако смятате че не съм прав,приемете го за спам.

Re: Sprinter 315 cdi забива
ambi4 wrote:......и също така вадеше грешка за нещо като Hot mass airflow sensor.......
Заради такива майстори като теб ,дето първо режат, махат, шунтирват и всевъзможни такива измекярии по сервизите е пълно с умрели и забатачени колиambi4 wrote:.....знач приятелят ми каза че е байпасирал нещо като катализатор което вместо 2 ламбда сонди има 2 сензора за налягане. Затапил вторият и оставил първият да смуче от атмосферното налягане, май. И ми го обясни тва шунтираното нещо "като катализатор" с "пита". Сега утре ще го видя какво е това нещо и бяш катализатор има ли . Ако има ще го махнем......


Не искам да се заяждам ама изхождайки от прочетеното, което ти си написал си личи ,че в случая и хабер си нямаш за какво става дума

По този начин дори и да "оправиш" колата то изобщо няма да разбереш какъв и е бил проблема всъщност

Все още на дизелите не са започнали да им слагат по две ламбда сонди една след другаTodio wrote:Щом има две ламбди сонди, най-вероятно има филтър за твъри частици, а с него трудно ще се справиш.


Да ти кажа честно производителите ги боли целия х_й за неграмотниците в нашите импровизирани " сервизи " !rangel1 wrote:И тъй като производителите май не дават и на дилърите си подробна информацияЕй за тва ще си задаваме и отговаряме на тъпи въпроси и "блъскане на главата в стената щото съм тъп"
Отдавна не бях преглеждал форума и сега като го направих направо нямам думи ...ахнах

Прилича ми на любителски форум на дадена марка в ,който всяка втора тема е : "Колеги проблем....." и след това следват хиляда мнения
с врели некипели .
Учудвам се на малкото компетентни колеги тук ,които все още имат нерви да отговарят в този форум на неадекватно зададените въпроси

КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Sprinter 315 cdi забива
Точно попадение бих казал . Може да му махнете всичко ,не само катализатора дето го няма ! Това е филтър за твърди частици и махането му е доста особено ....... ( не че е невъзможно ) .
Но хората са свършили добра работа БАЙПАСИРАН . Е вече тая кола няма да тръгне ако не се бутне от хора който знаят какво правят с тия филтри или не се купи нов филтър за твърди частици на цена около 2000-2500 лв.
regards
Но хората са свършили добра работа БАЙПАСИРАН . Е вече тая кола няма да тръгне ако не се бутне от хора който знаят какво правят с тия филтри или не се купи нов филтър за твърди частици на цена около 2000-2500 лв.
regards
Re: Sprinter 315 cdi забива
Първо : нямам нищо общо с вашият бранш и не съм майстор на коли. А и няма да бъда !
Второ: имаше пробойна в един от маркучите.
Трето: вместо да даваме пари за некадърни "майстори" които има под път и над път 'дето трият грешката само и казват "даваййййййййййййййййййй !" е по-добре ние да си цаним за майстори. Откраднахме ви 'ляба със този спринтер направо.... не знам !
Надявам се да не съм разавлил този форум с моята невежест.
Наистина благодаря за помоща !
И успех на всички !
Второ: имаше пробойна в един от маркучите.
Трето: вместо да даваме пари за некадърни "майстори" които има под път и над път 'дето трият грешката само и казват "даваййййййййййййййййййй !" е по-добре ние да си цаним за майстори. Откраднахме ви 'ляба със този спринтер направо.... не знам !
Надявам се да не съм разавлил този форум с моята невежест.
Наистина благодаря за помоща !
И успех на всички !
Студената бира ми топли душата!
Re: Sprinter 315 cdi забива
Форума е за взаймопомощ между колеги ,а не за помощ на клиенти ! Писано е на доста места .
Поради тая причина заключвам темата !!
moderator
Поради тая причина заключвам темата !!
moderator