Пак ВП44, Пак Опел

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Пак ВП44, Пак Опел

Post by KLESHTITE »

аз проблем с гаснене при определени градуси съм имал след чипосване
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Пак ВП44, Пак Опел

Post by milennyc »

mitko wrote:Тука смятам ,че иде реч за Опел . Какво намесваш БМВ. В началото на темата пише че оборотомера пада и колата не гасне . Когато колата гасне е друго ,тогава съм съгласен че е помпа.

PS: В тенденцията за повече мнения смятам че не се чете напълно написаното по темите.

regards
Съгласен съм с тебе, но колегата по долу написа това
BaHka wrote: Развитието при проблема: днес сутринта колата си запали без никакъв проблем. При достигане на нормална работна температура и температура на гориво около 60 градуса отново умря. .
За мен умря значи изгасна, не пали....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Пак ВП44, Пак Опел

Post by BaHka »

След няколко дневен тестов период и към 500 изминати км без появяване на проблема смятам темата за приключена. Проблема се оказа датчик колянов вал.
Благодаря на всички съвети на колегите.
За ключ.
Locked