Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI

Post by bobolin4o »

oem wrote:Да ама аз като го гледам жици освен в температурния сензор в термостата не влизат. Ма сега как да обесня на човека, че това няма логика и че друга е била причината. Сигурно е имала въздух в системата, те са я обезвъздушили и са му сменили и свещите да му вземат пари и.... така. Според мен това е станало.
Дори и да има електрически управляем термостат, който не е управляван поради каквато и са е причина, то той задължително отваря при достигането на работната температура, за която е предвиден по простата причина, че си има най-обикновен термостатен патрон.
Загадка е по-скоро, че не е кипвал чайника, при положение, че не отваря термостата. От друга страна мога да споделя, че с очите си видях Голф4 с разкачен радиатор, без грам антифриз, който беше разхождан по разни сервизи НА ХОД. Тая одисея продължи няколко дена... Най-накрая му сложиха радиатор и все едно нищо не е било :shock:
Та така де, най вероятно не е бил обезвъздушен тоя Пежак, ама въпроса е ти защо не се сети?
TuningMaster Image
0887 704 900
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI

Post by oem »

Сетих се, но на входа на радиатора маркуча беше топъл. И колкото отиваше към термостата все по топъл ставаше. За това си мислех, че просто термостата не отваря до край или отваря напълно прекалено късно. За това и да не е кипвал чайника... абе здраве да е.

А и другото е, че аз пари от тоя човек не съм вземал и нямаше и как да взема и не съм се и занимавал с охладителната система. Проблема беше, че пушеше и не вървеше той за това дойде и това е оправено. Казах му, че не загрява и, че може би термостата не е наред, но той пожела да си бере грижата нататък.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI

Post by ivanovbg »

Забелязал съм че свещите на пежо и рено работят по 10-15 мин след запалването.Вероятно с цел достигане на работната температура по бързо.Така че според мен е напълно възможно.А егр-а блокира точно заради изгоряли свещи.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI

Post by oem »

Ами не знам. Нямаше грешки за свещите. След смяната им като се закачих тогава ги видях. Може предния път да съм ги шитнал всичките понеже имаше поне 10 грешки заради EGR-a, но и след почистването му съм карал колата поне 10-тина километра и после никакви грешки не е имало. Както и да е :) Според мен това не е логично. Щото мотора си стигаше 90 градуса а радиатора беше студен. Маркуча близо до термостата не се пипаше а радиатора студен, ама напълно студен. Е на колко градуса да отваря тоя термостат? На 100? Перката на 94 тръгва да върти...

Нещо са го излъгали според мен и са му сменили и свещите ей така за спорта. Да му вземат парите. Че той не си е взел и старите да ги проверя наистина ли са изгорели...
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Post Reply