При диагностика няма грешки,проверено е всичко освен връзки към таблото,пробвано е с комп,д-к к.вал,демферна шайба,бобина,механиката сищо е проверена,къде пропускам
BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
здравейте колеги,моля за помощ дигнах ръце от тва бмв
,проблема е следния компа комутира бобината два пъти прави пропуск и след това картината се повтаря,резултат 1-4-ти палят а 2-3 не
бих качил диаграма но незмам как,получава се нещо такова !--!----!--!----!--!----!--!----!--!.
При диагностика няма грешки,проверено е всичко освен връзки към таблото,пробвано е с комп,д-к к.вал,демферна шайба,бобина,механиката сищо е проверена,къде пропускам
При диагностика няма грешки,проверено е всичко освен връзки към таблото,пробвано е с комп,д-к к.вал,демферна шайба,бобина,механиката сищо е проверена,къде пропускам
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
с делко е нали.да не си разменил кабелите на 2 и 3
не съм чувал за такава повреда би трябвало както го описваш 1 и 3 да има а 4 и 2 да няма.реда на запалване е 1342
палец?
не съм чувал за такава повреда би трябвало както го описваш 1 и 3 да има а 4 и 2 да няма.реда на запалване е 1342
палец?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
С делко е да,така гледано с осциоскоп се получава нещо тъкова 1--3-----4--2------1--3.......... .1-ви и 4-ти дава в точен момент а 3 и 2-ри испреварва с 30-40 градуса.по принцип трява да е 1---3---4---2.........в интервал от 4-ри равни части,ivanovbg wrote:с делко е нали.да не си разменил кабелите на 2 и 3
не съм чувал за такава повреда би трябвало както го описваш 1 и 3 да има а 4 и 2 да няма.реда на запалване е 1342
палец?
от объркан кабел няма как да насича.същата работа е като дам централния дирактно към маса със свещ,няма промяна.както казах механиката,компресия и газоразпределение са проверени
Last edited by vrm on Tue Oct 05, 2010 6:16 pm, edited 1 time in total.
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
Липсващ зъб на шайбата на коляновия вал!
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
пробвах с друга шайба от работещо бмв
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
Я удари една шайба - 0887 704900
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
Развитие по темата,явно е сложен датчик от е30,същия го завъртях с около 45 градуса по час-стрелка .пъпката на върха на датчика е направих успоредно със зъбите на шайбата и всичко си дойде на място
за информация при липсващите зъби скача на 14в. а останалата част 8-9 в.
темата е за ключ.
темата е за ключ.
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
А нали в първия си пост каза, че си пробвал с друг датчик колянов вал?
Re: BMW E36 m40 91г.-проблем с комутация на бобината
Провери и другите постове да не сме испуснали нещоBaHka wrote:А нали в първия си пост каза, че си пробвал с друг датчик колянов вал?
Пробвах същия кат стария и го върнах защото беше същата работа,сега е с друг различен от стария.
благодаря на всички колеги които се отзоваха.
90% от проблема е от последния ремонт!