Колата има следния проблем, при завъртане на копчето за избиране на температурата на MAX парното не духа топло. При самодиагностика изписва грешка 65"мотор за положение на клапата топло/студено", моторчето като спре на положение студено не може да завърти във посока топло. Измерих напреженито до моторчето и се оказа че идват 6V., които според мен са недостатъчни. Възможно ли е модула на АС-то да е свършил курса или това напрежение е нормално ? Мотора се управлява от един 16 пинов интеграл, но не можах да намеря съответния datasheet :
L9141
3990F0024
Фиат браво 1.9JTD 2000г. проблем със климатроник
Re: Фиат браво 1.9JTD 2000г. проблем със климатроник
в аутодата има пвечето параметри.
ако искаш да си я правиш сам де.
ако искаш да си я правиш сам де.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Фиат браво 1.9JTD 2000г. проблем със климатроник
колега darkdido ако нямаш какво да правиш влез в някои чат тук не си чешем езиците
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Фиат браво 1.9JTD 2000г. проблем със климатроник
Като видях тия писаници се сетих, установих че захранващото напрежение е във норми сравних го със друга кола, която няма такъв проблем. Просто напрежението не е постоянно, а епроменливо "по неясни за мен причини"