VW Голф 4 богата горивна смес

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
stefo
КОЛЕГА
Posts: 135
Joined: Tue May 11, 2010 8:09 pm
Location: Казанлък

VW Голф 4 богата горивна смес

Post by stefo »

Здравейте.
Идва Голфа зад него димна завеса - вони на неизгорял бензин.
Ваг-а показва това:

Tuesday,19,October,2010,22:00:50:59303
VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine
Control Module Part Number: 06A 906 019 AK
Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2597
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 31414
3 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
26-10 - Output Open - Intermittent
Търкам и после кръгче.Излиза 01243.Меря на клемата няма захранване.Оказа се че няма предпазителя мисля 34 беше.Някой го е извадил.Слагам и грешката не се появява.
На живи данни според Ваг-а трябва да е това:
Air mass-1.8-3.2 g/s но тази стойност достига до 17 g/s като се ускорява.
Inject period 2-4.10 ms тази до 9-10 ms
Injected quantity 76-164 mg/H тук стойноста стига до 350 mg/H
Дебитомера според Аутодата трябва да дава 1.1V на ниски обороти и 1.7V на 3000 об действително е така. Като се форсира скача над 2.5 V.
Според мен е дебитомер - така ли е действително?
Освен това тези данни във Ваг-а стойностите за всички режими на мотора ли са?
Забравих да спомена че гледах дебитомера и изглежда като нов марка Хитачи.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: VW Голф 4 богата горивна смес

Post by KLESHTITE »

КОЛЕГА СПОРЕД МЕН Е КОМП КОЛЕГАТА DELIO СКОРО ИМАШЕ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ИГО ОПРАВИ С КОМП
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Post Reply