Здравейте Колеги, ще ви попитам за един проблем който ме тормози от месец. Става въпрос за Dacia Solenza 1.4 с газов инжекцион. Так проблемът е следният, колата пали първо на бензин и след 2000 хил. оборота минава на газ. Точно от там почват проблемите, когато премине на газ 1 и 4 цилиндър спират работа, за мен това почва да се превръща в мистерия. Колата е закачана и недава грешки нито на компа на инжекциона нито на компа на колата, сменени са кабели, свещи , бубина , тези бубинки които вкарват газ в смукателите сам ги гледал подробно и работят равномерно. Не се сещам за друго което да несъм пробвал. Между другото колата гори много газ.
Поздави
Dacia Solenza 1.4
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 11:16 pm
- Местоположение: Чирпан
- Обратна връзка:
Dacia Solenza 1.4
MalenovGarage
Re: Dacia Solenza 1.4
Най-вероятно има проблем с прекъсването на бензиновите инжектори от страна на ГИ на 1 или 4 цилиндър.
Може би трябва да се обърнеш към сервиз.
Може би трябва да се обърнеш към сервиз.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Dacia Solenza 1.4
Какъв е ГИ?
Той чете ли сигнала от бензиновите дюзи?
Дай повече информация,като е на газ какво показва програмата на ГИ?
Той чете ли сигнала от бензиновите дюзи?
Дай повече информация,като е на газ какво показва програмата на ГИ?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Dacia Solenza 1.4
Правилно ли са подредени газовите инжектори спрямо бензиновите?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900