двигателя е 2000 cdt M47R не записва никакви грешки, проверени стоп датчика на помпата,датчика за налягане на реиката,датчик за налягане на ниското налягане, MAP,MAF ,ПОМПИТЕ В РЕЗЕРВАРА И ЗА ВИСИКОТО НАЛЯГАНЕ, ДРУГИ ИДЕИ ИМАТЕ ЛИ И НЯКОИ ДА СЕ Е ЗБЛЪСКАЛ С ТАКОВА НЕЩО? ПАЛИ НОРМАЛНО РАБОТИ 5 СЕКУНДИ И ГАСНЕ АКО ВЪРТИШ ВЕДНАГА НЕ ПАЛИ АКО ИЗЧАКАШ 5 МИН ПАЛИ И ПАК УМИРА
Провери пътя на обратното гориво. В кошницата в резервоара има клапан - виж да не е заседнал. Кажи как се държи налягането в рейката точно преди да загасне.
държи 300бара в реиката но това за 4-5 секунди защото гасне от раз все едно връщаш ключа чета го с DELPHI DS150 обратната нафта проверена други предложения момчета вече си мисля за компа
Възможностите са много.Калпава връзка към някоя дюза-ел.Студени спойки в компа.Рязко спадане на налягането.Калпава връзка към клапана за високо налягане.Имо.Контактен ключ.Нагоряло бушонно гнездо.Като не иска да пали качва ли налягане.Губят ли се основни захранващи напрежения.И доста други.Абе хващай осцилоскопа и мери.Особено като не пали-по лесно е да разбереш какво му липсва.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
vaseto wrote:двигателя е 2000 cdt M47R не записва никакви грешки, проверени стоп датчика на помпата,датчика за налягане на реиката,датчик за налягане на ниското налягане, MAP,MAF ,ПОМПИТЕ В РЕЗЕРВАРА И ЗА ВИСИКОТО НАЛЯГАНЕ, ДРУГИ ИДЕИ ИМАТЕ ЛИ И НЯКОИ ДА СЕ Е ЗБЛЪСКАЛ С ТАКОВА НЕЩО? ПАЛИ НОРМАЛНО РАБОТИ 5 СЕКУНДИ И ГАСНЕ АКО ВЪРТИШ ВЕДНАГА НЕ ПАЛИ АКО ИЗЧАКАШ 5 МИН ПАЛИ И ПАК УМИРА
първо кажи къде зареждаш нафта ?
най-често е дачика на разпределителния вал ,кабелите на дюзите, fuel pressure sensor(0 281 002 405 ) всички кабели до помпата
накрая е налягането на помпата и дюзите
живи данни на KTS
vaseto wrote:двигателя е 2000 cdt M47R не записва никакви грешки, проверени стоп датчика на помпата,датчика за налягане на реиката,датчик за налягане на ниското налягане, MAP,MAF ,ПОМПИТЕ В РЕЗЕРВАРА И ЗА ВИСИКОТО НАЛЯГАНЕ, ДРУГИ ИДЕИ ИМАТЕ ЛИ И НЯКОИ ДА СЕ Е ЗБЛЪСКАЛ С ТАКОВА НЕЩО? ПАЛИ НОРМАЛНО РАБОТИ 5 СЕКУНДИ И ГАСНЕ АКО ВЪРТИШ ВЕДНАГА НЕ ПАЛИ АКО ИЗЧАКАШ 5 МИН ПАЛИ И ПАК УМИРА
Не видях да е написано дали е сменявано нещо затова мисля че не е но ак оне е така и е сменяван клапан на помпата за високо налягане или цялата помпа комплект с клапана на нея и не е монтиран клапана от оригиналната помпа на двигателя се получава абсолютно същия дефект.Това ми се случи на Алфа Ромео 156 1.9 JTDm и на Ford Transit conect 1.8 TDCI смяна на помпа обаче със все клапана а не с клапана от оригиналната помпа и после пали от раз работи 3 сек. и гасне. смених клапана с този дето беше на старата помпа и всичко си доиде на място.
Не казвам че това е дефекта просто давам инфо аз как оправих същия дефект на Common Rail дано съм помогнал.