БМВ Е46 318

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

БМВ Е46 318

Post by BaHka »

Колата е БМВ Е46 318 (118 к.с.) 1999 година.
Колата дойде с лош празен ход(тресеше мотора, паткаше в ауспуха). Смених му едни свещи профилактично. Теста със спрея за карбуратори вдигаше оборотите. Смених мъркуча на маслените пари, беше нацепен и спукан и смучеше въздух оттам. Имаше минимална промяна в работата на мотора. На живи данни дебитомера даваше ниски стойности и при рязко натискане на газта пукаше във филтъра. Смених го с чисто нов на Бош по оригиналния номер. Стойностите му се вдигнаха, клиента каза, че има положителен ефект след теста, но проблема с празния ход остана. Ламбдата му беше страшно мудна и заспиваше на около 300 миливолта, смених и нея. Сега вече след 3000 оборота новата сонда дава чудесни стойности, но до 3000 оборота стои на около 50 миливолта и двигателя пърпори. Като му пръсна малко спрей през филтъра веднага реагира и вдига стойноста, което означава, че реагира коректно. Газанализатора също показва бедна смес. Налягането на бензина на празен ход е 2,8 бара. Време на впръскване на загрял мотор е около 4 милисекунди, дебитомера около 10 кг/ч, темп на мотора вярна. Като че ли работи по-добре когато е студена, колкото повече загрява толкова повече пука през задното гърне. След всички тези смени съм нулирал адаптиционните стойности.
Изчерпах се тотално с тази кола. Какво пропускам според вас? Ще съм благодарен на всякакви съвети.
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: БМВ Е46 318

Post by ivanovbg »

Клапана за маслените пари да не е спукан и той. пак го пръсни само него. има една триъгълна дупка....
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: БМВ Е46 318

Post by BaHka »

[quote="ivanovbg"]Клапана за маслените пари да не е спукан и той. пак го пръсни само него. има една триъгълна дупка....[/quote]
Беше спукан и му запуших дупчицата. Сега пръскам само върху него и не дава признаци за пропуск.
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: БМВ Е46 318

Post by ivanovbg »

Смени го,не го запушвай!Ако го запушваш и картерната вентилация трябва да запушиш.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: БМВ Е46 318

Post by BaHka »

Клапана е сменен с чисто нов. Мотора пее, работи перфектно. В момента е със старата си ламбда сонда, че му набъбна сметката на клиента, събуди се и дава що годе добри стойности. Проблема който остана е в Ламбда регулиране - неактивно. След като поработи 10-тина мин на празен ход и пак записва грешката - "ламбда регулиране - работа с грешки". Възможно ли е проблема да се крие в сондата, въпреки че дава добри стойности?
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: БМВ Е46 318

Post by ivanovbg »

Mоже ако и е изгорял нагревателя.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: БМВ Е46 318

Post by gt40 »

Пробвай със симулация на сондата, за да видиш има ли обхват за регулиране на инжекциона и го свери с газанализатора. Ако няма подгряване, може да се държи така, щото изстива.
Post Reply