Клиента дойде с проблем , че колта сутрин при стартиране оборотите постепенно си падатат и гасне и така 2-3 пъти и после всичко се оправя и спира да гасне но казва че колата на бензин не върви както преди.Този проблем се е появил след монтажа на газов инжекцион.Забелязах , че когато колата изтине след 5-6 часа пак става така, гасне 2-3 пъти.Закачих я и гешките бяха 202 и 203 /проблем с регилиране по ламбда сонда1 и2 /,65 /датчик на разпеделителния вал/.
Смених датчика на разпеделителния вал колата вече си върви както преди .Оказа ,че и ги няма катализатори на сондите сложих втулки но те и без втулки си работиха корекно.След триенето на грешки не се появяват вече когато караш , след гасене на двигателя и даване на контакт ги няма , но след стартиране отново са пак там абсолютно същите трите грешки .Проверих захранвания маси всичко е наред .
Въпроса ми е откъде ли може да е ,че вече нямам идеи дали газаджиите не са прецакали нещо ЕКУ-то?
П.П. Днес смятам да разкача инжекциона и да възтановя инсталацията на колата.
Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
Re: Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
Огледай смукателния колектор отвътре,като е слагана газовата да не са прецакани клапите.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
Огледай клапана на картерните газове и маркучите към него
Re: Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
Виж за това не бях се сетил , ще ги проверя.Countach написа:Огледай клапана на картерните газове и маркучите към него
А тия грешки където се записваха при стартиране на двигателя се оказаха от имобилайзера който сложен допълнително и блокирва ЕКУ-то.
В понеделник клиента пак ще идва и ще пиша за резултати.
Re: Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
Клапана на картерните газове е здрав .Оказа се ,че и дебитомера му също е скапан и маше леки разминавания в стойностите му когато е студена колата .
Някой знае ли сервиз около варна за газовия инжекцион /симгаз/,че тия момчета където са го слагали нещо немогат да го настроят добре.
Някой знае ли сервиз около варна за газовия инжекцион /симгаз/,че тия момчета където са го слагали нещо немогат да го настроят добре.
Re: Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
Това с гасненето сутрин се получава от неправилна настройка на количеството газ през газовите инжектори- така се получава разлика в инжекторните времена на бензин и газ и ECU си променя картата по време на работа на газ. И така сутрин пали на бензин с различни от правилните инжекторни времена.
Re: Проблем с БМВ 520i /ванос/ 2000г.
sonic написа:Това с гасненето сутрин се получава от неправилна настройка на количеството газ през газовите инжектори- така се получава разлика в инжекторните времена на бензин и газ и ECU си променя картата по време на работа на газ. И така сутрин пали на бензин с различни от правилните инжекторни времена.
Благодаря колега за точния и ясен отговор.Значи все пак съм бил на правилното мнение като теб.