Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Колега, ако все още не си решил проблема - тази Фабия датчик за абсолютно положение на волана няма, има само датчик за ускорение на волана (градуси/секунда) и това е точно тоя датчик на рейката дето е. Чете от един диск на пиньона. На TRW система този датчик често дефектира. Работата му се проверява с ВАГ КОМ (или ВАС) на група 44-Steering, живи данни, на първа или втора група втората стойност е в градуси/секунда, като въртиш волана наляво-надясно трябва да се променя, при покой е нула.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Ами още не съм я направил тази Шкода.
Все я отлагам или пък клиента няма време да я остави (колата е такси).
Този датчик на рейката, първо го смених с друг, който не съм сигурен дали работи, ама пък ще е голям късмет и двата да са дефектни...
Освен това, както съм написал и назад в темата като изключа този датчик вече записва друга грешка.
Като имам някакъв резултат ще напиша.
Все я отлагам или пък клиента няма време да я остави (колата е такси).
Този датчик на рейката, първо го смених с друг, който не съм сигурен дали работи, ама пък ще е голям късмет и двата да са дефектни...
Освен това, както съм написал и назад в темата като изключа този датчик вече записва друга грешка.
Като имам някакъв резултат ще напиша.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Колега, виж изчети и мотора на тая кола. Имах подобен проблем с Поло 2005 дизел. По време на движение му стягаше волана и след няколко километра се оправяше, демек ел. помпата спираше. На диагностика на волана нямаше нищо, но имаше грешка при мотора датчик разпределителен вал. Изтрих я пръснах му буксата с контактен спрей и заработи. Заради cam sensor на зафира не и работеше ESP-то и TC. Дано съм ти бил полезен до някъде.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Ами мотора записва грешка за помпата - "сензор за количество" и нещо за динамото ,ама вече не помня какво точно...
Това за динамото и мен ме съмняваше, ама собственика тврди, че и преди си я имало тази грешка и си работела хидравликата...
Напрежението иначе е нормално и не можах да ги накарам да си ремонтират динамото.
Все пак е такси и повечето колеги знаят как стават нещата там.
Това за динамото и мен ме съмняваше, ама собственика тврди, че и преди си я имало тази грешка и си работела хидравликата...
Напрежението иначе е нормално и не можах да ги накарам да си ремонтират динамото.
Все пак е такси и повечето колеги знаят как стават нещата там.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Колко волта показва динамото ?
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
На тези не е въпроса във волтажа. Генератора е с допълнителен извод, който е свързан директно с компа на инжекциона. Ремонта е неизбежен, щото като ефект освен грешката дава и консумация. Но при такси, дето не се гаси, последното не е фатално.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
А тази връзка от генератора към компа каква роля играе,че съм я срещал и при други автомобили а информация не намерих?gt40 написа:На тези не е въпроса във волтажа. Генератора е с допълнителен извод, който е свързан директно с компа на инжекциона. Ремонта е неизбежен, щото като ефект освен грешката дава и консумация. Но при такси, дето не се гаси, последното не е фатално.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
...Ей тва с грешката в компа на мотора е много важно - ако записва "Alternator DF terminal - signal too low" (или нещо подобно), алтернаторът не зарежда, и лампата на таблото НЕ свети (дори и при контакт), провери буксите отпред на една планка на скоростната кутия. Две букси са, двойни, с тънки жици - едната за компресора на климатика, другата е за алтернатора - характерен проблем за модела е да се късат тези жици.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
здравей колега,MKuzev написа:...Ей тва с грешката в компа на мотора е много важно - ако записва "Alternator DF terminal - signal too low" (или нещо подобно), алтернаторът не зарежда, и лампата на таблото НЕ свети (дори и при контакт), провери буксите отпред на една планка на скоростната кутия. Две букси са, двойни, с тънки жици - едната за компресора на климатика, другата е за алтернатора - характерен проблем за модела е да се късат тези жици.
причината за грешката в алтернатора е прекъснат кабел точно до двупиновата букса намираща се пред скоростната кутия.
включи мултицета към акумулатора,запали колата и ако не зарежда,изфорсирай двг над 3000об/мин.ако започне да зарежда 1000% прекъснат кабел (най често пред скоростната кутия между кутията и радиатора има няколко букси,всички фабии късат кабелите там)
относно датчика е възможно помпата на волана да спира да работи при ниско напрежение на акумулатора(изпитал съм го на гърба си)
оправи инсталацията.зареди акумулатора.запали колата и включи диагностиката.влез в адрес 08-хидроволан,четене на живи данни(08)
канал 02 и виж при въртене на волана дали ти отчита завъртането на волана в градуси за секунда.ако няма промяна и при въртене на волана стойноста във второ поле си остава 0, то датчика ай вероятно си е заминал(не изключвам възможноста и за дефект в помпата ,затова винаги пробвам с датчик от работеща кола преди да дам 100% диагноза-датчик)
желая успехи
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
До колкото съм попадал на информация, инжекциона може да коригира напрежението при разни товари, климатик и т.н.ipivan написа:А тази връзка от генератора към компа каква роля играе,че съм я срещал и при други автомобили а информация не намерих?gt40 написа:На тези не е въпроса във волтажа. Генератора е с допълнителен извод, който е свързан директно с компа на инжекциона. Ремонта е неизбежен, щото като ефект освен грешката дава и консумация. Но при такси, дето не се гаси, последното не е фатално.
Re: Шкода Фабиа - проблем с хидравликата
Общо вето това с генераторите е голям проблем И ас търсих и нищо чсно не намирам
Само се съмнявам че са няколко типа на връска между компа и генератора При едни компа управлява всичко като полсва тъй нареченото реле само като управляваша каскада ,при други се намесва в работата на релето,при трети само следи като шеф горкото реле без да му се намесва в работата,при четвърти си гукаме по кан........
Абе ако съм прав в теорията си май ще трябва да се научим да си понмагаме и се уважаваме като колеги(нищо че някой си мислят са богове)щото нещата вече стават доста дебели и сложни.И в крайна сметка не е ли по важно да помогнем на колега(расбира се ако можем)нищо че той ще се облажи ,но пък ще си върне жеста садължително съм сигорен,отколкото да оставим клиента му да садава тъпи въпроси по форумите сащото е беспомощен
Само се съмнявам че са няколко типа на връска между компа и генератора При едни компа управлява всичко като полсва тъй нареченото реле само като управляваша каскада ,при други се намесва в работата на релето,при трети само следи като шеф горкото реле без да му се намесва в работата,при четвърти си гукаме по кан........
Абе ако съм прав в теорията си май ще трябва да се научим да си понмагаме и се уважаваме като колеги(нищо че някой си мислят са богове)щото нещата вече стават доста дебели и сложни.И в крайна сметка не е ли по важно да помогнем на колега(расбира се ако можем)нищо че той ще се облажи ,но пък ще си върне жеста садължително съм сигорен,отколкото да оставим клиента му да садава тъпи въпроси по форумите сащото е беспомощен