Опел тигра мудно се форсира
Тиграта е 95г. 1.4i ecotec x14xe. До към 3000 об. е мудна при форсиране след тях е нормално.
колата дойде едвам вървяща и след проверка на горивната система се установи сцепен маркуч при скоба
в кшницата на горивната помпа. След отстраняването на проблема налягането е нормално 3 бара с вакум,
3,2 без. Имам съмнения дали са достатъчни тези само 0,2 бара
разлика (коректно работещ регулатор на налягане)? При подаване на гас налягането варира между 3,5-2,5 бара, така това за горивото.
На самодиагностика дава грешка в стъпковия мотор
премерих го съпротивленията са му в границите, но напрежението трябва да е 12-14 в, а то е малко над 10в.
При тест с опком няма данни от температурният сензор за въздух показанията са (---) премерен е и си
работи идва и напрежение около 5в на буксата му откъм еку-то.Забелязах и голямо време на впръскване 6,5-7мс
пак по опком при загрял двигател, а ъгъла на изпреварване показва 0 градуса.
разглобих дросела беше отчайващо мръсен и затиснат, почистен егр, въздуховоди и вакумни маркучета.
проблема остана същия, опитах и смяна на бубина и мап пак същото, ще опитам и с друго еку тия дни, ако
някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише.
Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec x14x
Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec x14x
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
Провери датчика на коляновият вал, замери го първо дали работи с осцилоскоп, и после го смени де..
Да не го смениш сега по инерция...
А това дето на температурата ти показва -- може да е от опкома или от екуто моли се да не е от екуто, че са с имобилайзер трябва да ги обучаваш после ако ги сменяш...
Да не го смениш сега по инерция...
А това дето на температурата ти показва -- може да е от опкома или от екуто моли се да не е от екуто, че са с имобилайзер трябва да ги обучаваш после ако ги сменяш...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
възможно е да е превъртяла шайбата на коляновия вал.
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
Виш и самата шайба на коляновия вал, да не е превъртяла в шпонката. Бобината как работи, като я гледаш с осцилоскопа как е сиганла.
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
Благодаря на колегите за насоките при разрешаването на проблема, за сега положението е износена шпонка на ангренажната ролката на коляновия вал която влиза и зацепва шайбата за пистовият ремък която е също с износен отвор. Получил се е голям луфт между двете ,които са на една ос(коляновия вал) от там и некоректният сигнал от датчика на коляновия вал, който преди това констатирах на осцилоскоп. Явно си е слабо място, който по опитните колеги знаят.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
Еми случвало ми се е един път два пъти, но чак пък слабо място..
Направо отивай от морга взимай и двете шайби за да си нямаш проблеми..
Направо отивай от морга взимай и двете шайби за да си нямаш проблеми..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
То проблема е че не е бил затегнат правилно болта на коляновия вал. От такъв номер имам скъсан ремък и клапани смелени. И също разбита шпонка и канал.
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
Днес понеже имах малко свободно време, а човека още не си е намерил ролка и шайба, наварих на аргон шпонката и отвора на шайбата(просто да я чуя как ще заработи), но и днес няма да е-заминал е обтегача на ремъка и няма опъване. Забравих да спомена вчера, че при огледа на ремъка разпределителният вал отдясно беше с един зъб понадолу от белега, не знам при тези двигатели колко е проблем, но доста май се насъбра на този опел.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
Re: Опел тигра мудно се форсира Тиграта е 95г. 1.4i ecotec
Тези дни нямах време да пиша. След отстранняване на проблема с ролката и шайбата, и правилното зацепване на ангренажният ремък колата заработи нормално.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!