вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by garyo »

колата пали трудно но винаги. нов внос-италия
почиствали бяха турбо, колектор, кулер и егр
записва грешка р1590
http://prikachi.com/images.php?images/568/3783568Z.jpg
но не пали лампата за диагностика.
понякога забива и не се форсира и за момент светка лампата
ограничен съм в пробите в движение че е без номера
горивото в резарвоара беше черно и го смених но пак е същото
и май вкарва масло от двигателя (възможно ли е да става през помпата)
единственото нередно в стойностите е по високо показание
на дебитомера на празен ход само
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by KLESHTITE »

черното е масло в нафтата през уплатнителите в/у дюзите просмуква и връща горивото в резервоара
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by garyo »

а може ли и от там да дърпа въздух и да забива от това ,а и трудно да пали
на колата е сложена и мембранна горивна помпа като на зазовете
а гршката какво означава
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by KLESHTITE »

за вървенето и забиването провери соленоидите и вакуумните пътища а също и егра ако тои не работи повишава стоиностите на дебитимера а грешката е соленоид
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
delio
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Tue May 08, 2007 7:51 pm
Location: on the road
Contact:

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by delio »

горивен филтър смени ли ?
горивото ако ти е черно смятай във филтъра какво е
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
vanelino11
КОЛЕГА
Posts: 115
Joined: Sat Apr 11, 2009 8:53 pm
Location: Сандански

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by vanelino11 »

Тая грешка е за соленоида turbocharger boost pressure
номера на частта е 24435269
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by garyo »

всички филтри бяха сменени
клапана за турбото работи
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by KLESHTITE »

няма значение кои соленоид ще дефектира ефекта е същия
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by rudoni »

ще не почистиш дебитомера със спрей ? и продухаш със въздух! тоя проблем имах при фронтера и се оправи след почистване на дебитомера!на 100% !лампата не свети поради 2 причини: - 1.отрязяна от джамбазина или изгоряла и
2. не отчита грешната работа на някои контролер(измирвотелен датчик) .ако имаше и скрийн на живи данни.........
С нами Бог!

0886 224486
Cho4o
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Wed Feb 17, 2010 12:21 am

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by Cho4o »

garyo wrote:всички филтри бяха сменени
клапана за турбото работи
без да смениш уплътнителите в/у дюзите няма да си решиш проблема със сутрешното непалене и маслото в нафтата.Имам един pdf,където подробно е описана процедурата ,ако не си го правил до сега ,ще ти е от полза.
Autotronics Service
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by garyo »

Имам един pdf,където подробно е описана процедурата ,ако не си го правил до сега ,ще ти е от полза.[/quote]

може ли да го качиш :?:

относно лампата - работи
довечера ще кача малко актуални стойности
Cho4o
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Wed Feb 17, 2010 12:21 am

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by Cho4o »

това е pdf-a
http://dox.bg/files/dw?a=91381213dd
имам още един manual (на руски) за Сигнум ,който ми беше полезен при затягането ,че се бях омотал.Затяга се в градуси,а не в Nm,но е по-голям от 50MB и не знам къде да го кача :idea: :?:
Autotronics Service
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by rudoni »

Cho4o wrote:
garyo wrote:всички филтри бяха сменени
клапана за турбото работи
без да смениш уплътнителите в/у дюзите няма да си решиш проблема със сутрешното непалене и маслото в нафтата.Имам един pdf,където подробно е описана процедурата ,ако не си го правил до сега ,ще ти е от полза

прочетох и прегледах ПДФ добре ,но никъде не видях дюзи колега ?!и особено тези пръстени върху тях които трябва дя се сменят?!извинявам се ,но гумени пръстени във впръсквачи за високо налягане (дюзи) за дизелов двг не съм срещал?!искам да науча къде и как се сменят тези пусти уплътнители за да тръгне нормално мотора рано сутринта през зимата !
П.П. работя само бензинки ,но ми е интересно! винаги има първи път! :)
С нами Бог!

0886 224486
Cho4o
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Wed Feb 17, 2010 12:21 am

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by Cho4o »

малко ми е трудно да ти обесня нещо как работи ,като ти дори не си го виждал ,отделно,че това не е мотор първа младост.Да кажем че дюзата е съставена от 2 части и между тях са тези уплътнители .Това че ти не си виждал такива пръстени е твой пропуск...... И проблемът с непаленето не е само зимата.Как се сменят ? демонтираш дюзите от главата и ги подменяш.
Autotronics Service
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by KLESHTITE »

инжинере па са изложи
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Post Reply