вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by KLESHTITE »

аз ги сменям без да свалям вала само го отхлабвам и повдигам от към вакуум помпата така спестяваш центровка
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by rudoni »

ти май си вундер кинд!аз не работя с дизел и в гаража ми не е влизал дизел за ремонт а ги чувам тези приказки в ефира!но винаги има първи път !да , първи път да отворя дизел горивна система и за това най учтиво помолих за помощ , а вие пак по български -изложи се!и вместо да пишеш това да бе постнал нещо умно!да се понаучи човек! аз такива като вас съм и продължавам да уча, но не всички световни марки двигателии познаваме и техните особености! ехайде да те видя колега ли си ,или самохвалко!
С нами Бог!

0886 224486
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by rudoni »

KLESHTITE wrote:инжинере па са изложи
поне се научи да пишеш грамотно! вчера бе деня на грамотноста!
С нами Бог!

0886 224486
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by KLESHTITE »

не се заяждам с теб но ти с влизането във форума започна да ни пращаш на диагностика сега колегата е пуснал как се сменят о пръстените ти пак с насмешка пишеш а от теб не видях един пост с които да помогнеш нали затова сме тук
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by bobolin4o »

rudoni wrote:
KLESHTITE wrote:инжинере па са изложи
поне се научи да пишеш грамотно! вчера бе деня на грамотноста!
Поне се научи да пишеш грамотно! Вчера бе денят на грамотността!
rudoni wrote:ти май си вундер кинд!аз не работя с дизел и в гаража ми не е влизал дизел за ремонт а ги чувам тези приказки в ефира!но винаги има първи път !да , първи път да отворя дизел горивна система и за това най учтиво помолих за помощ , а вие пак по български -изложи се!и вместо да пишеш това да бе постнал нещо умно!да се понаучи човек! аз такива като вас съм и продължавам да уча, но не всички световни марки двигателии познаваме и техните особености! ехайде да те видя колега ли си ,или самохвалко!
А пък за този пост какво да кажа... просто не ми се занимава да поправям купищата правописни грешки.

Мисълта ми е - не търси кусурите на другите при положение, че ги притежаваш в изобилие...
Толкова от мен за правописа...
TuningMaster Image
0887 704 900
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by dyaneff »

Тъй, като темата се превърна в говорилник, искам да помоля инж.rudoni, ако желае да направи нова тема и публикува колекцията си с осцилограми. Според мене една такава тема ,ще е по-полезна, отколкото уроци по български.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by bobolin4o »

Ми говорилник е я...
Регистрира се господин инженера и веднага почва да се кара на всеки, колко е умен видите ли и колко като нас бил учил, учи в момента, пък и за в бъдеще смята да продължава да учи!
За правопис говори, пък на 5 реда има 20 грешки! Висшист!!!
Аман от интелигенти, парадиращи с дипломите си!!!

"... аз такива като вас..."
Гаражни "колега" Рудони, това ви изказване показва известна доза снизхождение към нашата малка общност... Тогава какво търсите тук? Може би искате да ни научите нещо?
Форума беше създаден за взаимопомощ между КОЛЕГИ, а не за да може всеки да си избива комплексите тука!
Айде спорна, с по-малко нерви...
TuningMaster Image
0887 704 900
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by presko79 »

Над вкъщи живеят 4-ма инжове.Спря тока и идат да ме питат що не им светела крушката.
До гуша ми е дошло от такива дето акълуват и търсят кал под ноктите.Става въпрос за такива колеги в моя регион дето всичко разбират,всичко могат и осират на хората колите.
Такива дето имат много кетапи и подскачат кат японски петлета сме виждали много.
Вярно ,че е ОФФ топик,но моля споменатия колега да се придържа към разумно поведение и ако много иска да ни НАУЧИ ,да го прави както си трябва.
Без лоши чувства.
Бензина е за измиване на дизелови части.
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by garyo »

утре ще разглобявам
какво е търговското наименование на уплътнителите
от къде и ориентировъчна цена ако знае някой
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by rudoni »

да! грамотност,правопис и нищо по същество! да ! говорилня! май сте 3-4 "колеги" ,спретнали сте си един форум и големите ! да ! инженер съм , работя и все повече се усъвършенствам . та аз просто питах къде са тези гумички ,О пръстени или как още ги наричате (защото те си имат друго найменование), да публикувате някоя схемичка да види човек ,че и "инженера " да се научи !споделяне на информация!
да dyaneff , ако коректно се държите ,ще пусна тема за осцилографии! а някои от вас ако отричат диагностиката( KLESHTITE) и работят на принциа проба -грешка , да се запишат някъде на курс по диагностика !по софето познавам доста добри такива!
спирам до тук ! май съм сбъркал мястото! ако съм засегнал някой-да ме извини! аз подчертах в началото ,че работя само бензини от 20години , а вие вместо да помогнете се заяждате! говорете помежду си!само вие да си знаете ! приятно говорене!
С нами Бог!

0886 224486
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by ivanovbg »

Направо ми е жал за учениците на инж. Иван Дончев,а като му чета и мненията ....

Я обясни на нас невежите какво е това животно диагностикаЩото като гледам май ги бъркаме понятията.

Аз като за начало мога да те науча,че най в ляво 2-рия клавиш отдолу нагоре на клавиатурата прави малките букви ГЛАВНИ.

А ако вярно си инженер,не се ли научи за 20 години двигателя не се е променил,а само управлението му?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
delio
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Tue May 08, 2007 7:51 pm
Location: on the road
Contact:

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by delio »

rudoni wrote:да! грамотност,правопис и нищо по същество! да ! говорилня! май сте 3-4 "колеги" ,спретнали сте си един форум и големите ! да ! инженер съм , работя и все повече се усъвършенствам . та аз просто питах къде са тези гумички ,О пръстени или как още ги наричате (защото те си имат друго найменование), да публикувате някоя схемичка да види човек ,че и "инженера " да се научи !споделяне на информация!
да dyaneff , ако коректно се държите ,ще пусна тема за осцилографии! а някои от вас ако отричат диагностиката( KLESHTITE) и работят на принциа проба -грешка , да се запишат някъде на курс по диагностика !по софето познавам доста добри такива!
спирам до тук ! май съм сбъркал мястото! ако съм засегнал някой-да ме извини! аз подчертах в началото ,че работя само бензини от 20години , а вие вместо да помогнете се заяждате! говорете помежду си!само вие да си знаете ! приятно говорене!
Е (rudoni) не се излагай повече просто ставаш смешен.
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Post by garyo »

смених уплътнителите на дюзите и колата пали вече от четвърт
и не забива а върви на бургия
благодарско !!!
само грешката остана
Post Reply