Проверил съм :
- налягането с механичен манометър, в движение - пренадува действително и налягането съотв. с това на живи данни;
- букса на МАP-а, инсталация до УБ (компютъра) - има връзка, няма късо никъде, дори я разплитах и проверих визуално
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- инсталация на соленоида за контрол на турбото - ок, трябва да разглобя буксата и да притисна и там крачетата за всеки случай;
- вакуум маркучи и мембрана на турбото - до соленоида има вакуум 0.8бар, маркучите са ок, байпасния клапан се движи свободно и мембраната му е здрава;
- соленоид на турбото - първо го размених със всичките други еднакви соленоиди в тая кола, после взех от Пежо един нов оригинален за проба - без резултат; Интересното за мен е, че след соленоида има постоянно някакъв слаб вакуум 0.25бар, който в процеса на работа не се променя, явно соленоида не се активира или по няква причина не действа;
- вихровите клапи в колектора работят коректно;
Колата я правя след работа и затова нещата се случват малко бавно
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)