Става въпрос за Рено Меган 1,9ДЦИ.
ЕКУ-то е Бош ЕДЦ16.
Няма покачваща помпа. Регулатора е на ниското налягане на помпата.
Колата пали и работи само докато помпам на инжектора.
Обаче налягането в рейла зависи от интензитета на помпането на инжектора и дори на ниски обороти достига до 900 бара, според живите данни, а и на слух се чува, че работи на високо налягане. Щом спра да помпам инжектора след секунди мотора гасне.
При опит за палене не записва грешки.
Единствено след като загасне записва грешка в регулиране на налягането.
Не съм ремонтирал такава система до сега (механично) и нямам много идеи...
Извадих регулатора да видя да няма някакви утайки по него, но изглежда добре.
Електрически също е наред и се усеща, че вибрира при подаване на контакт.
До него има някакъв механичен клапан, който също свалих и изглежда наред.
Е до тук ми свършиха идеите.
Предполагам, че има "помпена" част на ниското налягане, обаче не знам как да я проверя.
Ще съм благодарен на някакви насоки и идеи.
Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Доколкото си спомням май всички са с помпа в резервоара
Да не е DTI.Коя година е и кои са буквите на мотора?

Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Koлега, всичко което съм описал в първия пост съм го проверил и съм сигурен, че е така.
Има и други системи с ЕДЦ16 без подкачваща помпа.
Преди месец правих Рено Мастер 2008г. със същата система, но тогава не съм обърнал толкова внимание на механиката, щото имаше електрически проблем и не палеше.
Има и други системи с ЕДЦ16 без подкачваща помпа.
Преди месец правих Рено Мастер 2008г. със същата система, но тогава не съм обърнал толкова внимание на механиката, щото имаше електрически проблем и не палеше.
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
А дюзите как са?Връщат ли?А като помпаш и работи връща ли въобще нещо?Във връщащия маркуч има ли въздух?Малко история няма да е зле.В движение ли е угаснала или на сутринта не е запалила?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Незнам как е угаснала щото е "нов внос".
Клиента казва, че когато са я гледали в Германия е работила нормално.
После, като са отишли да я товарят е била в това състояние и са помислили, че е угаснала за гориво. Реално гориво в резервоара има.
Дюзите поне на око връщат нормално. Не съм им качвал колби, ама не ми прилича проблема от такова естество.
Тока за управление на регулатора на "живи данни" е приблизително равен със зададения от ЕКУ-то.
Пробвано е със маркучите в шише с нафта и не работи по същия начин - не може да засмуче гориво.
Клиента казва, че когато са я гледали в Германия е работила нормално.
После, като са отишли да я товарят е била в това състояние и са помислили, че е угаснала за гориво. Реално гориво в резервоара има.
Дюзите поне на око връщат нормално. Не съм им качвал колби, ама не ми прилича проблема от такова естество.
Тока за управление на регулатора на "живи данни" е приблизително равен със зададения от ЕКУ-то.
Пробвано е със маркучите в шише с нафта и не работи по същия начин - не може да засмуче гориво.
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Да е би като са я сваляли или качвали на камиона да са я почукнали тук там и да е изключил шок бутона?Пък и защо да не са посменили нещо-примерно филтър с инжектор и помпата в резервоара?
При мен в всички налични схеми за Renault 1,9dCI са с подкачваща помпа.Кода на двигателя кой е?Разгледай по добре.Колко кабела влизат в капачката на нивомера?

При мен в всички налични схеми за Renault 1,9dCI са с подкачваща помпа.Кода на двигателя кой е?Разгледай по добре.Колко кабела влизат в капачката на нивомера?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Електрическа помпа няма със сигурност.
И бутона не е изключил.
Ако някой знае как да тествам подкачващата част на помпата ще е полезно.
Регулатор ще търся за проба - това е ясно.
И бутона не е изключил.
Ако някой знае как да тествам подкачващата част на помпата ще е полезно.
Регулатор ще търся за проба - това е ясно.
Re: Renault 1,9dCI "05 - не пали.
Малко късно се сетих, ама на някой може да е полезно.
Оказа се счупена ос на помпата.
Тук е в един копус и подкачваща и високо.
Подкачващата не се въртеше.
Оказа се счупена ос на помпата.
Тук е в един копус и подкачваща и високо.
Подкачващата не се въртеше.