Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 11:16 pm
- Местоположение: Чирпан
- Обратна връзка:
Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
Колеги, значи проблема е следният, колата мени обороти на празен ход . Направи ми впечатление ,че като пусна климатика и спира да ги мени. Обстойна диагностика е правена, няма грешки , датчикът на рейла е сменян, температурен датчик. Динамото зарежда перфектно, акумулатор нов слагах. И незнам вече какво да правя.
MalenovGarage
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
Re: Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
налягането в рейла мени ли се
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 11:16 pm
- Местоположение: Чирпан
- Обратна връзка:
Re: Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
да колега, мени се 350, 340, 380 , а когато откачих датчика на рейла закова 400
MalenovGarage
Re: Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
Ами смени и регулатора.malenov написа:... няма грешки , датчикът на рейла е сменян, И незнам вече какво да правя.
Също така може да направиш и един елементарен тест с излишното на дюзите.
П.П. 340-350 бара на празен ход е много. Предполагам работи доста "твърдо".
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
пробвай с регулатор
400 бара са авариен режим при изключен датчик на налягане
400 бара са авариен режим при изключен датчик на налягане
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
Миналата седмица имах подобен проблем само че със мотор 1.9 ДЦИ 2002 год на ена френска чикия
Рено.
-Менеше оборотите на празен ход осезаемо в порядъка на + - 200 оборота , при повишаване на оборотите във високия диапазон от 2500 до 3500 проблемът се запазваше, -клати яко!
Налягането в рейла на празен ход варираше от 180 бара до 310 ? -Ясно че клапан регулатора на рейла беше "литнал", обаче колата беше на автоджамбазин тоест за продан, и на търговеца не му се даваха никакви пари за ремонти а ка мо ли за нов регулатор.
-Джамбазинът домъкна от някъде един друг регулатор, целият в ръжда и в окаяно състояние сус закъсани О-пръстени и надъфкано тифлоново пръстенче
, казвам му че стова няма дори да запали, но той неее..слагай го да пробваме-плащам си. ОК сложих...и не запали
Така и така бях свалил неговия клапан, та го сложих за 2 часа в ултразвука и му пуснах импулси от комутатора, кисна , пържи се и след това промиване! Върнах го отново на мястото му, запали от ряз и за радост на Автоджамбазина ОООО чудо, мотора мъркаше като коте. Налягането в рейла отново се менеше но, в поносими граници 290-310 атм. ясно че иска нов регулатор, ноза продаване поне временно ставаше- не менешеобороти с изключение на един съсвем лек почти незабележим флутър
... Ейй някои' от тези джамбази са големи късметлии(кога не им се дават пари-а то е винаги!)
-Дано и новият "горд" собственик да е със същия късмет![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-Менеше оборотите на празен ход осезаемо в порядъка на + - 200 оборота , при повишаване на оборотите във високия диапазон от 2500 до 3500 проблемът се запазваше, -клати яко!
Налягането в рейла на празен ход варираше от 180 бара до 310 ? -Ясно че клапан регулатора на рейла беше "литнал", обаче колата беше на автоджамбазин тоест за продан, и на търговеца не му се даваха никакви пари за ремонти а ка мо ли за нов регулатор.
-Джамбазинът домъкна от някъде един друг регулатор, целият в ръжда и в окаяно състояние сус закъсани О-пръстени и надъфкано тифлоново пръстенче
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Така и така бях свалил неговия клапан, та го сложих за 2 часа в ултразвука и му пуснах импулси от комутатора, кисна , пържи се и след това промиване! Върнах го отново на мястото му, запали от ряз и за радост на Автоджамбазина ОООО чудо, мотора мъркаше като коте. Налягането в рейла отново се менеше но, в поносими граници 290-310 атм. ясно че иска нов регулатор, ноза продаване поне временно ставаше- не менешеобороти с изключение на един съсвем лек почти незабележим флутър
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-Дано и новият "горд" собственик да е със същия късмет
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Алфа Ромео 1.9jtd 105hp мени обороти
Може и вече да съм закъснял с отговора но не бях влизал в сайта отдавна но ще споделя и аз имах същата Алфа оборотите и и налягането играеха извадих регултора чистене на ултразвук но ефекта беше краткотраен накрая се ядосах смених го и заспа вече 3 месеца колата е пушка