Буса е Вито 113 2.0 бензин,99г.
Проблема е,че не държи налягане на бензина в рейката,след престой от няколко часа върти докато качи бензин и тогава пали.
Проверени са регулатора-не пуска от там,инжекторите-и те не течат.Остава да се връща бензина през бензиновата помпа.Дават му след половин час да държи минимум 2.5 bara,закачам манометъра след 30 минути е 0.Досега му смених 2 бензинови помпи,караха всяка по 5-6 месеца.Вчера му сложих трета но тя пък още на следващия ден не държеше налягане.Помпите е ясно че са некви ментаци-клиента реши че е по-добре да слага през няколко месеца от тях.Избора си е негов.Оригиналната я дават заедно с кошницата 1300 лв.Въпроса ми е,имал ли е някой подобни ядове.
Мерцедес Вито-трудно палене
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Що не му сложиш един невъзвратен клапан като на дизелите малко след помпата и да си решиш проблема.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Предполагам че не ти е обезвъздушена системата.Инжекторите остават пълни с въздух и затова върти.Иначе коя и да е помпа за секунда трябва да си качи налягането ако е само бензин.Обезвъздуши го хубаво а не да разчиташ на връщащия и провери като дадеш на контакт дали тръгва помпата без да въртиш.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Има и газов инжекцион,а на контакт не тръгва забравих да спомена.ivanovbg написа:Предполагам че не ти е обезвъздушена системата.Инжекторите остават пълни с въздух и затова върти.Иначе коя и да е помпа за секунда трябва да си качи налягането ако е само бензин.Обезвъздуши го хубаво а не да разчиташ на връщащия и провери като дадеш на контакт дали тръгва помпата без да въртиш.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Предполагам че я спира помпата на газ с всички вредни ефекти
Бензина кипва и я изпразва.
Бензина кипва и я изпразва.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
-Точно казано!ivanovbg написа:Предполагам че я спира помпата на газ с всички вредни ефекти
Бензина кипва и я изпразва.
-Със едно А-4 имах подобен проблем, инжекторите до такава степен бяха спекли че при първи студен старт сутрин, не искаха да отворят, а помпата не задържаше налягането дори и за минута след изкл на двг. то падаше на 0-бара, в рейката-беше изключена и помпата през газовата! Клиента не искаше нова помпа, защото газовия инжекцион имаше опция палене на газ. При тази бензинова горивна система "Simos-2" помпата се включва едва при развъртане на стартер, но вдигаше налягане в системата за около 3-4 секунди(малко бавно) и през това време не палеше докато не достигне 3.2бара!
-Проблема решен с таймер реле с удължено време на 10сек.твърдо и постоянно работеща помпа на бензин, както и чистене на дюзи! Инструктиран беше след контакт да брои до 5 и тогава да пали на бензин .. Така е когато не му се даваха пари за нова помпа Уж щеше да продава колата но така и си остана вече втора година работо мизерната помпа, клапана и не държи но създава налягане и дебит, още не е умряла
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Колега, не разбрах като загасиш мотора налягането веднага ли пада до нула, или постепенно и след половин час е нула? Имах подобен проблем с Пасат 1.8 ADR - налягане при раб. двг перфектно, гасиш и до 2 секунди пада до нула. Беше напукан маркуча от помпата до капака на сондата (кошницата). Същото се получава и ако се сложи обикновен горивен маркуч там - отвън не е бензиноустойчив.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Маркучите са проверени,сменени са с бензиноустойчиви.Налягането пада на 0 след около 30 мин.
Re: Мерцедес Вито-трудно палене
Номера с време реле съм го правил на Вектра А C20NE. И там помпата е след сигнал датчик хол. Време релето на 5 сек захранва помпата при контакт и проблема с 'италянската' помпа се реши. Колата беше с газова, но помпата беше постоянно работаеща.