Клиентката я докара количката с разни проблеми от типа не работещ вентилатор на охлаждането (изгорял резисто за първа степен ) и други дребни. Между другото се оплака от невървене все едно е 1.1 мотор. Пробвах я и действително е тромава, като леко дръпва около 5000, но и там не е кой знае какво.
Вързах я, на данни е добре, дебитомер, температури, корекциите на сместа са около -2.3% до +0.4.
Дава грешка Р1383 Camshaft position (CMP) actuator - timing over retarded .
Колата си замина и ще я карат другата седмица да я мъча. Лошото е че нямам нищо за тази система като описание. Проверка на зацепването на ремъка задължително ще направя, че ми се е случвало от това да дава грешка на Опел.
Ще съм благодарен на всякакво съдействие за описани на управлението на вала.
Поздрави.
Форд Пума 1.7 '97 код мотор МНА
Re: Форд Пума 1.7 '97 код мотор МНА
Този двигател е с променлива фаза , и най-вероятно актуатора нещо не работи , може и да не е зацепена правилно, на коляновия вал няма шпонка, и задължително се маха капака на клапаните за застопоряване на двата вала, но първо провери актуатораgt40 написа:Клиентката я докара количката с разни проблеми от типа не работещ вентилатор на охлаждането (изгорял резисто за първа степен ) и други дребни. Между другото се оплака от невървене все едно е 1.1 мотор. Пробвах я и действително е тромава, като леко дръпва около 5000, но и там не е кой знае какво.
Вързах я, на данни е добре, дебитомер, температури, корекциите на сместа са около -2.3% до +0.4.
Дава грешка Р1383 Camshaft position (CMP) actuator - timing over retarded .
Колата си замина и ще я карат другата седмица да я мъча. Лошото е че нямам нищо за тази система като описание. Проверка на зацепването на ремъка задължително ще направя, че ми се е случвало от това да дава грешка на Опел.
Ще съм благодарен на всякакво съдействие за описани на управлението на вала.
Поздрави.
Re: Форд Пума 1.7 '97 код мотор МНА
Зацепването не е проблем, лощото е че нямам никакво описание на системата за "VVT" . Нямам схема и стойности на елементите. Това ми е проблема. Фордове покрай мен на поддръжка много и модели без шпонка са не малко, та тава не ме притеснява, имам приспособленията.