Здравейте,
бравата е 1,6 16v 1998, бензин-газ. На бензин пали нормално, на ход например на втора предавка при подаване на много малко газ колата започва да придърпва направо се тресе цялата, с настъпване на газта ускорява нормално и всичко е ок.
На диагностика (КТС) на живи данни времето на впръскване на дюзите е 13-14мс??? при форсиране времето намалява до 6-6,5мс.
МАП показва малко завишени стойности, смених го с друг но и с него показанията са същите, той отпада.
маркучите до мапа и регулатора на налягане в рейката са здрави.
ламбдата показва много богата смес, взел съм друга евентуално за проба.
проверени датчици на колянов и разпределителен вал показват си нормални осцилограми.
Вчера понеже стана много късно само това успях да замеря, откачих му букасата на ламбдата на тестера показа средни стойности 0,45в, но нямаше промяна и така си тръгна, с уговорката днес да продължим.
Днес колата въобще не искала да запали докара я на въже.
нямаше други грешки освен тези за прекъсване на инжекторите, който ги даваше постоянно и вчера когато си палеше, явно са от газаджиите които за ги прекъснали чрез реле. и неразпозната неизправност която също си стоеше и вчера.
днес пак стана късно и успях да проверя дкв-осцилограмата е нормална
но като закача на дюза в първият момент има нормална форма на сигнала след това се губи пика.
Направих адаптация и на ECU-то но без резултат.
Бензиновата помпа хвърля бензин и има налягане, но утре ще и закача и манометъра да го измеря, че така на око и усет е несериозно.
Ако накой има идеи да пише.
Поздрави.
Brava придрърпва
Brava придрърпва
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
Re: Brava придрърпва
Колега на гас има ли го този проблем? Това придърпване в ниски обороти прилича на проблем в запалването. Провери свещи кабели и бубини.
Re: Brava придрърпва
А какви са стойностите на дебитомера? Щото такива гигантски стойности на впръскване или са от него, или адаптации по време на работа на газ.
Re: Brava придрърпва
След смяна на кабели и свещи колата заработи нормално(идеална осцилограма), но проблемите остават-високи стойности на времената на впръскване, придърпването си остана.Днес премерих и температурният датчик показва около 850 ом при около 35 градуса но аутодатата казва друго(утре ще се смени). Другото което забелязах е, и преди, че пушеше черно повече в ниските обороти при форсиране на място. Днес я обрнах и на гас и там пуши почти по същият начин??Та това ме навежда на мисълта за механичен проблем-клапан или прехвърлил зъб(неправилно зацепен ремък). Някой ако знае на този двигател как му понася разлика от един зъб и дали са подобни симптомите. От друга страна си мисля при работа дълго време на много богата смес дали каталаизатора се е задръстил и затова да припушва и на гас черно докато се поизчисти от натрупаните мизерии, ще разкача утре преди него да видя как ще се държи.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
Re: Brava придрърпва
При мен дойде преди време една Брава с неравномерен празен ход, висок разход. Оказа се, че не е зацепена както трябва. Този мотор се зацепва с планки на разпределителните валове. Насочи се към това, особено като мап-а ти дава високи стойности.
Re: Brava придрърпва
Ако не е зацепена трябва да имаш лош празен ход и кофти смес,и мапа ще ти от4ита висока стоиност
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: Brava придрърпва
Ремъка беше зацепен правилно, но всички изпускателни клапани бяха изгоряли??? В момента главата е на ремонт.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
Re: Brava придрърпва
След ремонта на главата на газ заработи нормално, но на бензин не беше пак добре, след смяна на ECU-то проблема беше решен окончателно. Благодаря на колегите за помощта.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!