Обичаините проблеми при лада липса на компресия 1-ви (2.5Bar) цилиндър и ето и проблема,другите 2 цилиндъра 2-ри и 3-ти с нацепини клапани но с компресия 10Bar.
http://imageshack.us/g/507/01112011160.jpg/
LADA NIVA 1.7i и грешка P0327
Re: LADA NIVA 1.7i и грешка P0327
след като оправиш главата и започнеш да стягаш , хидравличните повдигачи се стягат с определени килограми ако ги стегнеш повече не работят и от там губи компресия, другия вариант е да я правиш с обикновенни от жигула
Re: LADA NIVA 1.7i и грешка P0327
Да това е поредното нововъведение от лада ако ги стегнеш малко повече повдигачите те затягат и не могат да се движат тва на друга кола не съм го виждал до сега.Между другото ладичката си бръмка вече с нови 8 клапанчета, до следващия път.
Re: LADA NIVA 1.7i и грешка P0327
Сигурно и няма да видим на друга сигурно е висша космическа разработка Де..а боклука муEvgenyiy написа:Да това е поредното нововъведение от лада ако ги стегнеш малко повече повдигачите те затягат и не могат да се движат тва на друга кола не съм го виждал до сега.Между другото ладичката си бръмка вече с нови 8 клапанчета, до следващия път.
И с колко се стяга тоя космос Според мен на 0 нютона ай си на 0.1 и умират Обаче пък ако си под нулата работят перфектно но попилява бързо маслената си магистрала
Re: LADA NIVA 1.7i и грешка P0327
Вярно, голямо изобретение си е мотор от '70 -те да го правиш съвременен. След като една такава на горските скъса верига заради дефектен хидравличен обтегач, смених на другите три стария модел механичен с насадка, щото новия е по-дълъг! Абе хора дето тази година спират от производство на "КЛАСИКАТА" Жигули кво да кажеш?!