Fiat Scudo 2.0JTD

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Fiat Scudo 2.0JTD

Post by venelek »

Здравейте.
Колата е със система EDC15 C2.
На празен ход няма никакви проблеми.Непосредствене след потегляне светва чека,забива грешка с някоя от дюзите и след малко гасне.Грешките са някоя от 201,202,203,204 свръхток High-Side.На актуални стойности,напрежение на кондензатора банка 2 постоянно е 69,8 волта,независимо дали колата е само на контакт или празен ход,или я форсирам.Напрежение на кондензатора банка 1 на празен ход е 78волта и след изгсяне постепенно си пада.
В буксите на дюзите няма проблем,а между тях и компа няма други букси.
Съмнявам се в проблемен комп,но искам да чуя вашите мнения,че за пръв път ми се случва подобно нещо.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Ilko
КОЛЕГА
Posts: 247
Joined: Sat Oct 17, 2009 10:33 pm
Location: Монтана

Re: Fiat Scudo 2.0JTD

Post by Ilko »

Не че не е възможно да е комп., но повече ми прилича на протрити кабели някъде.
Post Reply