Фабрични метанови уредби

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Фабрични метанови уредби

Post by ipivan »

Не зная дали въпроса ми е за този раздел.
За две седмици дойдоха три коли на метан със заводски уредби.
Става въпрос за Ситроен Берлинго,Опел Комбо и Фолксваген Туран.
На Берлингото и на Опела уредбите са Ланди Ренцо,на Турана не обърнах внимание каква е.
Въпроса ми е дали може да се тестват газовите инжекциони и от къде става това?
Аз нямам никаква информация по въпроса.
На Фолксвагена в сервиза на Фолксфаген са му казали че проблема е в изпаритела и са му искали 4000лв. да сменят изпаритела.Аз за около 2000лв. мога да му сложа нова уредба :lol:
Ако някой има опит с тези уредби да сподели мнение.

Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ivailoradoev
КОЛЕГА
Posts: 185
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:19 pm
Location: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Post by ivailoradoev »

пак се сварваж по к-л, на обидито, има два кабела бели обикновено, ще те излъжа на кои крачета бяха,а лично не съм опитвал ,защото не вярвам че софтуера с които разполагаме щее същият разработен специално за големите автомобилостроител,но ти опитаи и сподели :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Фабрични метанови уредби

Post by mitko »

Оригиналните тестери засичат две ЕЦУ за управление на мотора . Така е при VW , Renault ,Citroen . Това са марките ,който аз със сигурност съм закачал два блока .Доколкото за VW проблемите са в изпарителите . Колеги тука от града сменяха вече на 3 такива и си ги доставят от Germany . Цената е около 1200лв.

regards
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Фабрични метанови уредби

Post by ipivan »

А може ли да се прочете ЕЦУ-то на газовата и да му се променят настройки,или това отива към чип тунинг?
На Берлингото като мине на метан му светваше чека,като се превключи на бензин,гасне.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: Фабрични метанови уредби

Post by ogromnii »

на берлингото се чете с лексия, най-вероятно има бъгава дюза и грешката е missfire на някой цилиндър, борих се с едно такова преди време, накрая изобщо спря да превключва и сега си кара на бензин, интересното е че метановата му уредба от чисто ново е извънредно "сполучлива", разхода в пари беше около 20% под бензин :twisted: след 2-3 ъпдейта на софт в автомотор го докараха докъм 30% и собствениците спряха да се занимават с метановата 8)
ivailoradoev
КОЛЕГА
Posts: 185
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:19 pm
Location: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Post by ivailoradoev »

Готина тема ама като гледам колегите не икат дая разработват много много ,има руски саитове кадето са засегнати от части тези въпросни коли ако попадна скоро натях ще споделя ,че тя темат нее само за два реда
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ivailoradoev
КОЛЕГА
Posts: 185
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:19 pm
Location: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Post by ivailoradoev »

газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ivailoradoev
КОЛЕГА
Posts: 185
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:19 pm
Location: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Post by ivailoradoev »

Image
тези компове се правят специално за тези марки автомобили там корекциите които можеш да правиш са доста ограничени спряма стандартните си събратя
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Post Reply