Специалисти по ECU-та???

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
Valiant

Специалисти по ECU-та???

Post by Valiant »

Има ли хора,които са се занимавали със "електронните вътрешности" на ECU Bendix S100811102B? Или подобен???
Valiant

Post by Valiant »

Е,както и да е...Ще попитам във някой пчеларски форум-там ще са по-навътре в материала :lol:
koko
КОЛЕГА
Posts: 245
Joined: Fri Jun 03, 2005 4:56 pm
Location: гр. София, кв. Банишора
Contact:

Post by koko »

Какво по-точно трябва да се направи. Опиши по-подробно проблема
Valiant

Post by Valiant »

Благодаря за отделеното внимание!!!
Проблема е,че на пинове 15 и 32 на споменатото по-горе ECU би трябвало да се отчете 5 волта напрежение при откачен датчик(за охл. течност в случая).Но при тест от моя страна резултата е около 2.4 волта.
Странното е,че при тестване на второ ECU,на друг автомобил със същите номера на компютъра, напрежението пак е 2.4 волта.
А във всички бази данни е посочена твърда стойност от 5 волта.

Къде ли е ключа за палатката :roll: ?

Идеята е,че като загрее автомобила при рязко ускорение забива за момент.Пробвах със потенциометър да симулирам датчик за охл. течност.След като загрее мотора задавам стойност на импровизирания датчик "60 градуса охл. течност" и двигателя работи много гладко без никакви придърпвания и забивки.Ама държи и по-високи обороти на празен ход...
Двигателя е със Мап-сензор и съм отстранил всички възможности за загуба на вакуум под дроселната клапа,пробвал със със друга дюза(от незабиващ мотор)-пак същото.Мерил съм налягането на горивото-в нормата.Бензина е пресен А95.Горивен и въздушен филтър-нови.Запалване-първична и вторична верига-перфектни.Ламбда сонда-заминала,но така си е била винаги.
Нещо да пропускам??????
perfekt_serviz - plovdiv

Post by perfekt_serviz - plovdiv »

ами може би някоя запушена дюза
щом като го охладиш,а там пръскането е повече може там да ти е проблема
Valiant

Post by Valiant »

Хм,дюзата е една.
Запушената дюза беше първата ми мисъл,но след като качих същата от друг мотор и направих няколко кръгчета с колата се уверих,че не е от нея-просто с "чуждата" си работеше по същия начин,както с нейната си дюза(по-горе съм споменал :!: )
Всъщност в техническата литература за конкретния инжекцион е посочен като вариант за заглъхване при ускорение ламбда-сондата-предполагам,че тя е главния виновник.Просто аз не си спомням да е работила някога-хиляди пъти съм мерил напрежението и.
Като се наложи да поставям ламбда контрол система на газовата уредба искам-не искам ще купя нова сонда.Пък ще видя...
niki
КОЛЕГА
Posts: 61
Joined: Fri Jan 20, 2006 12:04 pm
Location: София

Post by niki »

Имал съм случаи, когато действително ламбдата оказва влияние на вървежа, но си е специфично за всеки автомобил. Трябва да си сигурен, че всичко е наред по инжекцион, запалване и да си намериш сонда за проба, може и 2ра у-ба, но да не е мързелива.
Правил съм тестове на Рено Еспейс 2.3 90г. - колата върви доста по-добре. Една Ланчия Дедра с L-Jetronic също вървеше като бесна с нова сонда. На повечето коли обаче сондата като се скапе вдига разхода само..
Valiant

Post by Valiant »

Е,юнаци,реших най-сетне проблема със заглъхването-един път завинаги-продадох колата!!! Му-ха-ха-хаааа!
Post Reply