Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Има и друг вариант не се занимаваш с универсални хапаратури ами си купуваш специализирана за съответната кола. Досега и аз го правех с кабелчета и понеже е ненадежно и неизискано , ще си купя букси и ще си направя преходници. Само дето не намирам 14 пинова разглобяема мъжка букса.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by rangel1 »

http://adiasys.com/index.php?page=shop. ... t&Itemid=7
Купуваш тва ако не намериш друг и не те устройва 26та ,режеш и слагаш обд женско и готово :idea:
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

dyaneff wrote:Има и друг вариант не се занимаваш с универсални хапаратури ами си купуваш специализирана за съответната кола. Досега и аз го правех с кабелчета и понеже е ненадежно и неизискано , ще си купя букси и ще си направя преходници. Само дето не намирам 14 пинова разглобяема мъжка букса.
Аз мойте преходници си ги поръчах от Китай и 38 и 14 пиновите бикси си дойдоха разглобяеми. От склад66 си купих това http://sklad66.com/cms/Cable-16pin-OBDF-to-open.html и бях готов :idea:
tnikolov
КОЛЕГА
Posts: 81
Joined: Tue Nov 06, 2007 11:58 pm

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by tnikolov »

milennyc wrote:
tnikolov wrote:Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
Колега хубаво е да смениш занаята май :lol: ако от всичко това което обясних не разбра че се прави преходник който е веднъж за винаги готов и функционален ..... "тогиз могиз, хапаратура......" :mrgreen: Имаше колега който казваше "Инструмената в рацете на невежа е парче желязо" :lol: :lol: :roll:
Първо извинявам се на колегата dyaneff че се опитах да използвам темата му за да не отварям нова. Milennys не се афектирай толкова, че да допускаш правописни грешки на най неподходящото място. Ако беше прочел по внимателно въпросите ми, щеше да разбереш че не става дума за преходника за Спринтера, а по принцип за свързването на Pass-Thru със диагностичните букси на по старите автомобили .

Весела Коледа на всички!!!
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Колега milennyc не съм пробвал твоята схема, извинявай но в същият сайт който си цитирал на стр. 4 схемата на свързване е друга http://www.obd2-bg.com/Pictures/Arhivi/ ... _buksa.pdf
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

Кое е друго колега? Там има 38 пинова, 16 пинова ОБД и 16 пинова за Vito, няма 14 пинова за спиринтер?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Извинявай за това, че не уточних. Става на въпрос за схемата на 38 пиновата букса която ти си дал и еквивалента на 16 пиновата OBD към 38 пиновата мерцедес от страница 4. Та въпроса ми беше ти ползвал ли си пълнофункционално този преходник с Мултидиаг офис и съответният мерцедес.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

Да няма проблем стига да е опроведена и буксата на колата. А ти какво искаш да четеш? Табло, климатик, Бегове?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Всичко каквото може. Интересува ме ти реално какво си прочел при схемата на твоето опроводяване.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

Чел съм каквото ми е нужно двигател, бегове, климатик, BAS, табло..... не съм всичко пин по пин а и все пак това е МДО не е Стар диагноза :lol:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Добре, защото от един източник има две различни разпиновки, или поне на мене така ми се струва.
Post Reply