Здравейте ще обясня с подробности : Оpel vektra 2000 X20DTH - естественно проблема;НЕ ПАЛИ
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
на диагностика с op-com; НИКАКВИ ГРЕШЧИЦИ
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
,// живи данни;- всичко работи чете си обороти обороти на помпа температури , време на впръскване предварение- в граници всичко, //връзки по буксите -прегледани, //бушони -прегледани, //нафта до помпата -има. горивно трасе- прегледано//напрежение на акумулатора при живи данни-12,4 volt. // ДЪРПАНЕ С ВЪЖЕ ПРИ 3000rpm. в продължение на 3 км. - не се обажда въобще , с развита капачка на резервоара че да не прай вакуум// Въпросите ми са 3 ; 1- имобилайзера на живи данни си раазпознава и 2-та ключа, грешки няма на статус дава- IMMO SIGNAL -RECIVED // IMMO STATUS- AGTIVE
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
викам клиент с работещ автомобил X20 DTH -- закачам - immo satatus-inactive, immo signal- not recived
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
викам друг приятел с работеща вектра X20DTH живи данни- immo status-active; immo signal recived
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Как трябва да е ???
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
2 - възможно ли е да се е прецакал някой от клапаните на помпата и да не го дава на диагностика?? и 3 - ако пропускам нещо , освен компресията и зацепването ....какво е , щот клиента иска да я кара в OPEL . В ИММОТО НЯМА ЗАПАМЕТЕНИ НИКАКВИ ГРЕШКИ , В ДВИГАТЕЛЯ НИКАКВИ.???
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)