здравеите на всички
имам един проблем сас хундаи санта фе 2.4 16в 2000 година
работи на 2 цилиндара и на другата бобина нчма инпулс от компа
кои мойе да ми помогне малко поне
значи има 2 бобини с 2 отделни сигнала от компа комутатор които са6то има сигнал от компа обаче само 1 бобина работи а другата не колата има газов инжекцион но кабелите са здрави до компа молч ви помагаите
санта фе 2.4 16в
Re: санта фе 2.4 16в
как разбра ,че няма сигнал? ако профисионално доказано че няма - проблем в ЕБУ!
проблем в крайното стъпало на управлението на тази бобина! ремонт при добър колега , или ново ЕБУ!
проблем в крайното стъпало на управлението на тази бобина! ремонт при добър колега , или ново ЕБУ!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: санта фе 2.4 16в
Ако кабелите от ЕБУ са здрави и си проверил с осцилоскоп че няма сигнал проблема е в компа
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: санта фе 2.4 16в
Ти си го написал къде е проблема. Предполагам си пробвал да размениш бобините.alex07 написа:здравеите на всички
значи има 2 бобини с 2 отделни сигнала от компа комутатор които са6то има сигнал от компа обаче само 1 бобина работи а другата не
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: санта фе 2.4 16в
аз не схванах комутатора в бобините или в екуто е? провери екуто за тривиалните неща - намокряне, протекли електролити.
не знам сантафе какво еку ползва - по старите хюндай са с мицубиши, единствените саморазвалящи се еку-та, които съм виждал, нехерметични и с калпави кондензатори, едно пране на колата им стига
не знам сантафе какво еку ползва - по старите хюндай са с мицубиши, единствените саморазвалящи се еку-та, които съм виждал, нехерметични и с калпави кондензатори, едно пране на колата им стига
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: санта фе 2.4 16в
аз пък сам брал същите проблеми с тая джипка като и поставих инжекциона
и то доста добър клас скъп ама уви това джипчее е доста капризно така че опитаи да игнорираш инжекционна гзов и виж как са нещатата като задължитерно изчистиш всичко натрупано като грешки в компа успех
и то доста добър клас скъп ама уви това джипчее е доста капризно така че опитаи да игнорираш инжекционна гзов и виж как са нещатата като задължитерно изчистиш всичко натрупано като грешки в компа успех
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Re: санта фе 2.4 16в
мисля че открих проблема но ще ви кажа след като го отстраня
няма да коментирам обстойно защото нямам необходимата техника
но мисля че ще се справя и все пак благодаря на МИТКО ОТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО
А за комутатора сам смотан и не сам доогледал както трябва той е в ECU
А това което сам мислел за комутатор е нещо за грешна искра или нещо такова
и все пак благодаря на всички отзовали се
ще пиша като го оправя
няма да коментирам обстойно защото нямам необходимата техника
но мисля че ще се справя и все пак благодаря на МИТКО ОТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО
А за комутатора сам смотан и не сам доогледал както трябва той е в ECU
А това което сам мислел за комутатор е нещо за грешна искра или нещо такова
и все пак благодаря на всички отзовали се
ще пиша като го оправя
Re: санта фе 2.4 16в
и след дълго ровене и мерене като гламав без осцилоскоп само с 1 мултицет стигнах до извода че ми трябва ЕЦУ след подмяната колата си бачка ама без дебитомер щот и тои е изкихал между другото имах постоянни 7v на единия изход за това е топил бобини ама е ровен ровен (някой хора не са знаели какво правят)няма значение оправих FE–то и то си трагна заключвайте